تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

موج دوم حملات به شبکه زیرساخت کشور/زامبی های مجازی پشت سد دژپا ایرانی

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت :موج دوم حملات به شبکه زیر ساخت آغاز شده است و امیدواریم این حملات را نیز مانند گذشته دفع کنیم.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری میزان، حمید فتاحی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت با اشاره به حملات روز گذشته به شبکه زیرساخت اظهار کرد: روز گذشته شاهد حملات سازمان یافته با حجم گسترده به زیرساخت‌های ارتباطی کشور بودیم که مشتمل بر میلیون‌ها سورس و مبدا به کل شبکه کشور بود، از همان ابتدا آغاز حمله شناسایی و توسط سامانه دفاعی زیرساخت کشور دفع شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 


مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت تصریح کرد: این حجم از گستردگی حملات در کشور بی سابقه بود که با شناسایی به موقع و تدابیر ویژه در سامانه دفاعی دژپا برای حمایت از کسب و کار‌های مجازی طرحی شده بود، در جریان این حمله به خوبی عمل کرد و آسیب جدی به شبکه وارد نشده است.
وی افزود: موج دوم حملات به شبکه زیر ساخت آغاز شده است و امیدواریم این حملات را نیز مانند گذشته دفع کنیم.

فتاحی بیان کرد: شبکه کشور از حملات اخیر در امان مانده است و همکاران در شبکه زیر ساخت در حال رصد وضعیت هستند و مشکلی گزارش نشده است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت ابراز کرد: با توجه به گستردگی حملات در کشور، میلیون‌ها آی پی در کشور درگیر شدند که هدف آن اختلال در شبکه سراسری و نارضایتی بود که ناکام ماندند.
منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics