تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عرضه ذخایر استراتژیک، در صورت افزایش غیرمنطقی قیمت گوشت

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و امور دام کشور گفت: اگر قیمت خرید گوساله زنده از سطح عادلانه تعیین شده یعنی ۲۷ هزار تومان فراتر رود، ذخایر استراتژیک گوشت را وارد بازار می‌کنیم.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، «حسن عباسی معروفان» با اشاره به وضعیت مطلوب تولید گوشت در کشور افزود:  برنامه‌ریزی دقیقی در ستاد تنظیم بازار با هدف حمایت از روند تولید و همچنین بازار مصرف و سفره مردم اجرایی شده است و امروز نتایج این برنامه ریزی در بازار گوشت کشور به چشم می‌آید. مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: قیمت گوشت کاهش قابل توجهی را در بازار تجربه کرده و حجم تولید نیز نشان می‌دهد ادامه این روند مانع از بروز هر گونه مشکلی در بازار خواهد شد.

 

عباسی معروفان با اطمینان به این موضوع که بازار گوشت شب عید با هیچ مشکلی مواجه نمی شود اظهارداشت: برخورد با قاچاق خروجی دام با جدیت در دستور کار است . وی تصریح کرد: بازار گوشت در وضعیتی مناسب قرار دارد و بی‌تردید کسانی که قصد دلالی دارند، با زیان روبرو  می شوند. مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به اینکه عرصه ذخایر استراتژیک تا زمان منطقی شدن قیمت‌ها ادامه خواهد داشت، افزود:  حجم ذخایر به صورتی است که قدرت دلالان را کاهش داده است.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics