تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیمه تکمیلی بازنشستگان یک سال تمدید شد

قرارداد بیمه تکمیلی درمان کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی با آتیه‌سازان حافظ تمدید شد.

مرتضی ادیانی، مدیرعامل شرکت آتیه سازان گفت: کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی اول مهرسال جاری در روزنامه کار و کارگر برای استعلام نرخ از شرکت‌های بیمه فعال در زمینه بیمه تکمیلی درمان آگهی‌ را چاپ کرد و شرکت آتیه سازان حافظ نیز با توجه به حضوری که طی چندین سال گذشته در عرصه خدمت‌رسانی به این بیمه‌شدگان داشت نرخ‌های پیشنهادی خود را اعلام کرد.


وی ادامه داد: در نهایت کانون پس از بررسی‌های لازم، قرارداد سال 97-96 (1 /96/8الی 97/8/30) خود را با شرکت آتیه سازان حافظ به مدت یکسال دیگر تمدید کرد.


مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ درمورد سقف تعهدات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی در قرارداد جدید، گفت: با توجه به جلسات متعددی که درمورد این موضوع داشتیم تلاش کردیم تا سقف تعهدات در خدماتی که بیشتر مورد استفاده بیمه‌ شدگان این کانون است را افزایش دهیم و به این ترتیب سقف تعهدات خدمات فوق تخصصی را از 12 میلیون تومان به 14 میلیون تومان، سقف تعهدات خدمات طبی عمومی از 5 میلیون تومان به 6 میلیون تومان، سقف تعهدات خدمات پاراکلینیکی یک( سی تی اسکن،ام آر آی و...) از ۵۰۰هزار تومان به۷۰۰هزار تومان، سقف تعهدات پاراکلینیکی دو و سه از ۳۰۰هزار تومان به۵۰۰هزار تومان و در آزمایش و پاتولوژی سقف تعهدات را از۲۵۰به ۴۰۰هزار تومان افزایش یافت.


ادیانی در مورد شرایط و امکانات خدمت‌رسانی به بیمه‌ شدگان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: ما تلاش کردیم تا دسترسی مردم به خدمات در مراکز درمانی طرف قرارداد را از طریق صدور معرفی نامه آنلاین در اکثر مراکزی که بار مراجعات در آن زیاد است، تسهیل کنیم تا دیگر نیازی به مراجعه آنها به شعب و دریافت حضوری معرفی نامه نباشد.


وی تصریح کرد: همچنین با انعقاد قرارداد با شرکت پست امکان خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان در شهرستان‌هایی که تا پیش از این برای ارائه اسناد پزشکی خود به شعب و نمایندگی‌های آتیه سازان حافظ با مشکل مواجه بودند نیز فراهم شده است.


مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ در مورد ضوابط و مدارک بیمه‌گری در قرارداد جدید نیز گفت: کلیات شکل اجرای قرارداد از نظر نحوه اعمال ضوابط بیمه‌گری و اسناد پزشکی همچون سال گذشته است.

 

منبع خبر: پولی مالی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics