تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

همیشه به مردم قول داده ام نگران تامین دارو نباشند

وزیر بهداشت، بر حمایت از صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی کشور تاکید کرد و گفت: همواره به مردم قول داده ام که نگران تامین دارو نباشند.

 به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، سعید نمکی، صبح دوشنبه در مراسم معرفی توانمندی‌های صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی اظهار داشت: در دوره گذشته بوروکراسی برای همه نبود و برخی محصولات بدون مطالعات بالینی وارد کشور شدند، در حالی که برخی تولیدکنندگان پشت درب بوروکراسی مانده بودند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: من به مردم همیشه قول دادم که خللی در تأمین دارو نخواهیم داشت و خوشحالم که شرایط سخت را پشت سر گذاشتیم و کمبودها نسبت به سال گذشته کمتر شده است و توانستیم ۲۵ درصد واردات دارو را کاهش دهیم.

 

نمکی با عنوان این مطلب که حدود ۳۰ درصد افزایش تولید داشتیم و ارزی که به تولید اختصاص دادیم را نیز افزایش دادیم، افزود: ما کاری کردیم در تولید، فعالیت به گره‌های محکم برخورد نکند.

 

وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که در سال جاری انحصار را شکستیم، گفت: اجازه ندادیم سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت به جریان خاصی ارتباط داشته باشد، و راه را برای تولید کنندگان باز کردیم.

 

نمکی افزود: در عرصه مواد اولیه زمانی که من آمدم شرکت های داروسازی در بحران بودند و خدا روشکر با تشکیل قرارگاه طی ۳ الی ۵ ماه تمام کارخانجات مواد اولیه را تامین می کنند.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics