تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بالاخره مطرب از صدر گیشه پایین آمد

فیلم سینمایی «مطرب» بعد از ۱۴ هفته صدرنشینی در جدول پرفروش‌های هفته بالاخره جای خود را به «جهان با من برقص» داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، بعد از برگزاری جشنواره فیلم فجر و کم شدن تب سینما بررسی آمار فروش فیلم ها از یک تغییر در صدر گیشه حکایت دارد.فیلم سینمایی مطرب بعد از ۱۴ هفته صدر نشینی در جدول پرفروش‌های این هفته جهان با من برقص بالاخره جای این فیلم را در صدر گیشه گرفت تا احتمالا با اضافه شدن دیگر فیلم کمدی خوب بد جلف۲؛ ارتش سری رقابت بار دیگر در صدر گیشه دستخوش تغییر شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

اما فیلم سینمایی جهان با من برقص! نخستین فیلم سینمایی بلند سروش صحت در ششمین هفته نمایش خود ۶۶۳ میلیون تومان فروخت و به رده اول پرفروش‌های این هفته صعود کرد.این فیلم در مجموع ۶ هفته نمایش در ۱۵۷ سالن سینما ۶ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومان فروخته است.

 

علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی‌پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسم‌خانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی، بهروز توکلی بازیگران‌ جهان با من برقص! هستند.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دوستان جهانگیز برای آخرین تولد او دورهم جمع شده‌اند. این موقعیت موجب می‌شود آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

 

اما فیلم سینمایی مطرب هر چند این هفته با عبور از فروش ۳۸ میلیارد و  ۱۸۸ میلیون تومان رکورد تاریخ پرفروش ترین فیلم تارخ سینمای ایران را جا به جا کرد اما در میزان فروش هفتگی بعد از ۱۴ هفته، یک پله سقوط  کرد و به رد دوم جدول پرفروش‌ها رفت.در  هفته گذشته صدر گیشه را قرق کرده اما این هفته با اختلاف اندک نسبت به فیلم دوم در صدر گیشه قرار گرفته است.

 

مطرب در پانزدهمین هفته نمایش خود ۵۸۶ میلیون تومان فروخت و در رده دوم پرفروش‌های هفته قرار گرفت.این فیلم در مجموع ۱۵ هفته نمایش در ۱۱۹ سال سینما ۳۸ میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان فروخته است.

 

فیلم سینمایی مطرب داستان یک خواننده پیش از انقلاب (پرویز پرستویی) است که پس از وقوع انقلاب اسلامی از کار بی‌کار می‌شود و شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد تا اینکه فرصتی پیش می‌آید تا در ترکیه کنسرتی اجرا کند و...

 

پرویز پرستویی در نقش ابراهیم، الناز شاکردوست در نقش زیبا، محسن کیایی در نقش فواد و مهران احمدی در نقش مارشال در مطرب بازی کرده‌اند.فیلم سینمایی زیرنظر به کارگردانی مجید صالحی نیز در هشتمین هفته نمایش خود ۴۵۳میلیون تومان فروخت تا در رده سوم جدول پرفروش‌های هفتگی قرار گیرد.

 

این فیلم که تماشای آن برای افراد زیر ۱۵سال توصیه نشده و سینماهای حوزه هنری نیز از نمایش آن خودداری کرده‌اند در حال حاضر در ۱۲۹ سالن سینما در حال نمایش است.زیر نظر در مجموع ۸ هفته نمایش ۸ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومان فروخته است.

 

در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، امیر جعفری، آزاده صمدی، مهران احمدی،  رضا پرستش، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی،  سیدعلی صالحی،  مصطفی راد، عباس جمشیدی فر و سامیه لک ایفای نقش کرده‌اند.در خلاصه داستان زیر نظر آمده است: خانم ها! آقایان! مراقب باشید؛ همه جا زیر نظر است!

چشم و گوش بسته نیز این هفته ۳۴۱ میلیون تومان فروخته تا این فیلم نیز در پانزدهمین هفته در رده چهارم جدول پرفروش‌های قرار گیرد.این فیلم در مجموع  ۱۵ هفته نمایش در ۸۸ سالن سینما ۱۲ میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان فروخته است.

 

امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، پوریا پورسرخ،  مانی حقیقی و محمدرضا صولتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

این فیلم روایت مردی است که توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند...

 

فیلم سینمایی تورنادو به کارگردانی و تهیه کنندگانی سید جواد هاشمی نیز در پانزدهمین هفته نمایش خود رد ۹۲ سالن سینما ۶۲۶ میلون تومان فروخت و در رده پنجم پرفروش ها هفته قرار گرفت.

 

این فیلم در مجموع ۱۵ هفته نمایش در ۹۲ سالن سینما یک میلیارد و ۴۳۹ میلیون تومان فروخته است.اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، الناز حبیبی، ارسلان قاسمی، عباس جمشیدی، وحید نفر، امیر رونقی، راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، محمدمهدی ایرانی و نگار نافذ بازیگران فیلم سینمایی تورنادو هستند.

 

تورنادو داستان پروفسوری را روایت می‌کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است. رستورانی که در نهایت به یک سفینه تبدیل می‌شود. حال با ورود چهار نوجوان به قصه و با شیطنت آنان، این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز درمی‌آید. سفینه در نهایت به فضا رفته و در یک سرزمین ناشناخته فرود می آید.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics