تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد شاخص بورس از ابتدای امسال به ۱۳.۸ درصد رسید

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون با ۱۰ هزار و ۶۶۷ واحد افزایش، معادل ۱۳.۸ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۵۳ روز معاملاتی تعداد ۱۴۰ میلیارد و ۱۴۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۶۰ هزار و ۷۲۸ میلیارد ریال در ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۳۹ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

 

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۸۰ میلیارد و ۵۴۷ میلیون سهم به ارزش ۱۷۳ هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۱۸ نوبت در بازار اول؛ ۴۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون سهم به ارزش ۱۲۴ هزار و ۸۳۵ میلیارد ریال در ۵ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۱۱۴ نوبت در بازار دوم دادوستد شده است.

 

همچنین ۵۳ میلیون سهم به ارزش ۵۲ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال در ۱۴ هزار و ۴۹ نوبت در بازار بدهی؛ ۸ میلیارد و ۸۰۲ میلیون سهم به ارزش ۵۵۵ میلیارد ریال در ۱۷۹۹ نوبت در بازار مشتقه و ۸۷۰ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۹ هزار و ۸۱ میلیارد ریال در ۴۰ هزار و ۲۵۹ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

 

این گزارش می‌افزاید شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است، تاکنون با ۱۰ هزار و ۶۶۷ واحد افزایش معادل ۱۳.۸ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۸۷ هزار و ۸۹۷ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۷۰۲۱ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۲۵ هزار و ۸۵۴ واحد افزایش مواجه شده‌اند.

 

منبع خبر: قطره
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics