تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

وارن بافت: هیچ ارز دیجیتالی ندارم و نخواهم داشت چون بی مصرف هستند

وارن بافت (Warren Buffet)، سرمایه‌گذار افسانه‌ای و بنیان‌گذار یکی از بزرگترین شرکت‌ها در جهان، در مصاحبه تازه خود اعلام کرده است که ارزهای دیجیتال اساساً دارای ارزش نیستند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از ارزدیجیتال، بافت روز گذشته در مصاحبه با بکی کوئیک (Becky Quick)، در خصوص ضیافت ناهارش با جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترون، صحبت کرد. بیت کوین و ارزهای دیجیتال نیز از دیگر بحث‌هایی بودند که در این مصاحبه مطرح شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بافت همه ساله با فردی که بیشترین کمک را با بنیاد خیریه گلاید (Glide) کرده باشد، ضیافت ناهاری را ترتیب خواهد داد. طبق گزارش‌ها، سان در این ضیافت به بافت پیشنهاد کرد که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را در نظر داشته باشد.

 

خبرنگار از بافت می‌پرسد که آیا سان در این ضیافت به او بیت کوین اهدا کرد یا نه؛ بافت با طفره رفتن از جواب این سوال می‌گوید: من هیچ ارز دیجیتالی ندارم. هیچ وقت هم نخواهم داشت. جز این که آنها را به کس دیگری بفروشم، نمی‌توانم کاری با آنها بکنم.بافت در خصوص استفاده از این ارزها برای پول‌شویی و عملیات‌های تروریستی گفت:

 

بیت کوین مدت‌هاست که برای جابجایی مقادیر زیادی از پول‌های غیر قانونی استفاده می‌شود.بافت چهارمین فرد ثروتمند جهان است و عمده ثروت خود را از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاریِ پوششی خود و حوزه بیمه بدست آورده است. ثروت خالص او ۸۸.۹ میلیارد دلار برآورد شده است.

 

بیت کوین به عقیده بسیاری از میلیونرها و میلیاردرهای بزرگ، به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری مناسب به حساب می‌آید؛ با این حال، همانطور که وارن بافت عنوان کرد، برخی دیگر ثروت خود را از طریق تجارت‌ها و کسب‌وکارهایی با ثبات بیشتر بدست آورده‌اند و از همین رو نسبت به پذیرش بیت کوین رضایت چندانی ندارند.

اما نمونه‌های رسیدن به موفقیت و صد البته ثروت‌های هنگفت با استفاده سرمایه‌گذاری در این حوزه کم نیست. به عنوان مثال براداران وینکلواس (Winkelvoss)، توانستند با راه‌اندازی صرافی جمینی (Gemini)، به ثروتی ۱.۴ میلیارد دلاری برسند.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics