تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حنای بی‌رنگ وزیر ورزش/ وعده خصوصی‌سازی سرخابی‌ها این‌بار سال ۹۹

وزیر ورزش و جوانان، واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را این بار برای نیمه اول سال آینده وعده داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی‌فر در مجمع باشگاه استقلال که عصر دیروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه در فرآیند خاصی هستیم که باید زمینه‌های لازم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را فراهم کنیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که به‌عمل آمده مراحل تکمیلی را انجام بدهیم و وضعیت املاک و دارایی‌ها مشخص شود تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی سازی، این واگذاری را انجام دهیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: خوشبختانه شفافیت مالی و روند صحیح مدیریتی و تعیین و تکلیف بدهی ها و مالیات ها وضعیت خوبی را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم کرده است.

 

وی تأکید کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اتفاق خوب ملی است. اگر یک روز زودتر هم امکان‌پذیر باشد، این واگذاریی را سریعتر انجام می دهم چرا که راه توسعه فوتبال پرسپولیس و استقلال واگذاری آنها به بخش خصوصی است. تردید ندارم این بخش می تواند به خوبی موجب توسعه و سامان بیشتر این دو باشگاه شود.

 

سلطانی فر همچنین گفت: تا زمانی که این باشگاه ها دولتی اداره می شوند، مشکلات آنها ادامه دار خواهد بود و ما دوست و همراه بخش خصوصی هستیم.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics