تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آمادگی دانشگاه علم و فرهنگ برای اشتراک‌گذاری تجربیات کارآفرینی با دانشگاه‌ اروپایی ارمنستان

رییس دانشگاه علم وفرهنگ از آمادگی این دانشگاهب برای اشتراک‌گذاری تجربیات کارآفرینی و کسب و کار با دانشگاه‌ اروپایی ارمنستان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر هاشمی در حاشیه بازدید  هیات همراه دانشگاه اروپایی جمهوری ارمنستان از دانشگاه علم و فرهنگ، گفت: این دانشگاه به واسطه وابستگی به جهاد دانشگاهی و رویکرد کارآفرینی در بخش ایجاد کسب و کارهای دانش بنیان تجربیات خوبی دارد که می تواند با دانشگاه اروپایی ارمنستان به اشتراک بگذارد. 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه افزود: سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری با همکاری سفارت اتریش و انجمن نیچرفرند اروپا در ایران در دانشگاه علم وفرهنگ برگزار شد که خروجی آن استارتاپDPL است که تعداد زیادی دانشجو، راهنمایان کوهستان و راهنمایان تخصصی در آن مشغول به کار هستند و جامعه محلی و بحث های اکوتوریسمی را مدنظر دارند.

 

رییس دانشگاه علم وفرهنگ ادامه داد: سمینار وب پژوهی نیز یکی دیگر از فعالیت های بین المللی پژوهشی دانشگاه علم و فرهنگ است که امسال برای ششمین سال متوالی برگزار می‌گردد واز شاخص های لازم در حوزه بین المللی برخوردار است.

 

دکتر هاشمی از سمینار بین المللی گردشگری و معنویت نیز به عنوان یکی دیگر از رویدادهای پژوهشی این دانشگاه یاد کرد و افزود: دپارتمان گردشگری و معنویت با نظریه جدید خود در این سمینار به نقد، تحلیل و ترویج این دیدگاه می پردازد.

 

در ادامه دکتر بیشاریان رییس دانشگاه اروپایی ارمنستان نیز گفت: دانشگاه اروپایی ارمنستان عضو یوراژه (اتحادیه دانشگاه های اروپایی) است بین دولتی محسوب می شود و بر اساس قراردادهای علمی-فرهنگی و همکاری مشترک بین اتریش، آلمان، فرانسه با هدف ترویج آموزش سبک اروپایی در ارمنستان تاسیس شده و تمایل به همکاری با دانشگاه علم وفرهنگ ایران دارد.

وی افزود: این دانشگاه در بخش گردشگری، گردشگری سلامت، الگوهای کارآفرینی و سلول های بنیادی رویان تمایل به همکاری با دانشگاه علم و فرهنگ دارد.به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛ رییس دانشگاه اروپایی ارمنستان و هیات همراه همچنین از پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، امکانات کارآفرینی دانشگاه، شرکت‌های دانش بنیان، مرکز نوآوری دانشگاه  و استارتاپDPL بازدید و با دست اندرکاران آن ها گفت و گو کردند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics