تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توصیه‌های بهداشتی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد درباره کرونا

به منظور برگزاری جلسه «شورای سلامت و کمیته بهداشتی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا» در دانشگاه آزاد اسلامی، بخشی در سایت معاونت علوم پزشکی این دانشگاه به توصیه‌های بهداشتی درباره بیماری کووید 19 (ویروس کرونا) اختصاص پیدا کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، نخستین جلسه «شورای سلامت دانشگاه آزاد اسلامی» و «کمیته بهداشتی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا» با هدف آگاه‌سازی و پیشگیری از شیوع این ویروس در سازمانمرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان سازمان مرکزی و بیمارستان‌های این دانشگاه، در معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این جلسه برخی از مسائل مختلف جهت پیشگیری و مواجه با بیماری کرونا در جهت حفظ سلامت جامعه و نیز رعایت نکات بهداشتی در محیط‌ها و فضاهای اداری و آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، توجه به امر بهداشت بخش‌های مختلف، حفظ فضای آرامش و پرهیز از ایجاد و گسترش تنش‌های روانی، توجه به امر آموزش دانشجویان، کنترل سلامت دانشجویان در خوابگاه‌ها و ....، از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

همچنین در سایت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس https://pezeshki.iau.ir/ بخشی به منظور آموزش مقابله با این بیماری اختصاص داده شده است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics