تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت نفت خام ۳.۵ درصد دیگر سقوط کرد/برنت به کانال ۴۰دلار نزدیک شد

قیمت نفت خام با نگرانی از شیوع سریع کرونا و افت شدید تقاضای جهانی نفت، بیش از ۲ درصد در پایان معاملات روز چهارشنبه و ۱.۵ درصد در آغاز معاملات روز پنجشنبه سقوط کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، قیمت نفت خام بیش از ۲ درصد در پایان معاملات روز چهارشنبه و ۱.۵ درصد در آغاز معاملات روز پنجشنبه سقوط کرد. این در حالی بود که نگرانی از شیوع سریع ویروس کرونا در خاورمیانه و اروپا چشم‌انداز تقاضای نفت را با وجود افزایش ذخایر نفت انبارهای آمریکا، ناامیدکننده کرد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در پایان معاملات روز چهارشنبه، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، ۱.۵۲ دلار یا ۲.۷ درصد سقوط کرد و در ۵۳.۴۳ دلار بسته شد. در آغاز معاملات امروز تا ساعت ۷:۲۴ به وقت تهران، این شاخص ۶۰ سنت یا ۱.۱۲ درصد افت کرد و به ۵۲.۸۳ دلار رسید.

 

دیشب قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، ۱.۱۷ دلار یا ۲.۳۴ درصد سقوط کرد و به ۴۸.۷۳ دلار رسید. در آغاز معاملات امروز تا این لحظه، این شاخص ۶۴ سنت یا ۱.۳۱ درصد دیگر هم سقوط کرد و به ۴۸.۰۹ دلار رسید.ذخایر نفت خام آمریکا ۴۵۲ هزار بشکه در این هفته افزایش یافت تا به ۴۴۳.۳ میلیون بشکه برسد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics