تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

چرا اکنون می‌تواند زمان خوبی برای خرید بیت کوین باشد؟

بیت کوین در حال معامله شدن در حدود قیمتی ۸,۶۰۰ دلار است و خرید بیت کوین در این قیمت ممکن است منطقی‌تر باشد. اما چرا؟

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از ارزدیجیتال، قیمت بیت کوین از پیک آخر خود حدود ۲۰ درصد ریزش داشته است. در ماه فوریه (بهمن) قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال به ۱۰,۴۰۰ دلار رسید. بعد از برخورد به این مقاومت، قیمت نزولی شد و این نزول با روند منفی کل بازارهای مالی همراه شد. بنابراین قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی اصلاح شده و فرصت‌های خرید خوبی را فراهم کرده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

حساب «LightCrypto» که یکی از تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال در توییتر است، با انتشار تصویر زیر در مورد قیمت با احتیاط صحبت کرده است و مدعی است نوسانات کوتاه‌مدت ممکن است باعث افت بیشتر قیمت شود. در حال حاضر احساسات در بازار نسبت به قیمت بیت کوین نزولی است و ممکن است روند فعلی ادامه داشته باشد.


تحلیل LightCrypto از قیمت بیت کوین

در حال حاضر قیمت در حال نوسان در محدوده ۸,۵۰۰ تا ۸,۹۰۰ دلار است. شاخص ترس و طمع نیز عدد ۳۸ را نشان می‌دهد، که بیانگر احساس ترس معامله‌گران است و احتمالاً شاهد موقعیت‌های شورت بیشتری خواهیم بود.حتی با وجود نوسانات کم نیز، یک حرکت عمده‌ی قیمتی در هر جهتی می‌تواند خطرناک باشد. پژوهش جدیدی که بر پایه فراگیری استفاده از کیف پول‌ها انجام شده است، نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از آدرس‌ها دارای بیت کوین هستند. بیت کوین در قیمت‌های بالاتر از ۸,۰۰۰ دلار حمایت‌های قدرتمندی نشان خواهد داد.

 

سنت بیت کوین بر این منوال است که همیشه بعد از هر پیک قیمتی، به اندازه یک چهارم قیمت اصلاح می‌شود. بازگشت ۲۰ الی ۳۰ درصدی از پیک اخیر اتفاق افتاده است و قیمت همچنان در بالاتر از میانگین متحرک ۱۵۰ روزه است. همچنان انتظار می‌رود که قیمت بیت کوین تا هاوینگ افزایش یافته و به سطوح بالاتری برسد. رنج قیمتی ۱۰,۰۰۰ تا ۱۲,۰۰۰ کاملا در دسترس است.

 

به همین دلیل، کسانی که دید صعودی به بازار دارند، تقریبا هر افت قیمت را فرصتی برای خرید می‌بینند. بیت کوین نشان داده است که ممکن است بیشتر از این هم نزول کند، اما به سرعت و در چند روز به سطوح قیمتی بالاتر بازخواهد گشت.برای ترید بیت کوین به صورت کوتاه‌مدت باید این نکته را در نظر داشت که ممکن است حمایت‌ها به سرعت شکسته شوند. معاملات آنی و آتی اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند، در این دو نوع معامله، بازه زمانی بازیابی قیمت و احساسات معامله‌گران تفاوت دارند.

 

 

اگرچه در حال حاضر حجم انبوهی از معاملات به سمت تتر، پناهگاه امن و باثبات، سرازیر شده است و حجم معاملات روزانه تتر حدود ۵۶ میلیارد دلار است، اما حجم معاملات روزانه بیت کوین نیز بالاتر از ۴۳ میلیارد دلار است.

منبع خبر: ارزدیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics