تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بزرگترین جهش ۱ روزه داوجونز از ۲۰۰۹ تا کنون رقم خورد

سهام وال‌استریت که بدترین هفته خود از بحران اقتصادی ۲۰۰۹ تا کنون را سپری کرده بودند، بهترین عملکرد یک روزه خود در بیش از ۱۰ سال اخیر را به ثبت رساندند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، در پایان معاملات روز دوشنبه آمریکا (بامداد سه‌شنبه به وقت تهران) سهام وال‌استریت که بدترین هفته خود از بحران اقتصادی ۲۰۰۹ تا کنون را سپری کرده بودند، بهترین عملکرد یک روزه خود در بیش از ۱۰ سال اخیر را به ثبت رساندند. انتظار از اینکه فدرال‌رزرو نرخ بهره خود را کاهش دهد باعث شد تا جهش ارزش سهام تا پایان معاملات دیروز با شتاب زیادی همراه باشد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

داوجونز ۱۲۹۳.۹۶ واحد یا ۵.۱ درصد جهش کرد و به ۲۶۷۰۳.۳۲ واحد بازگشت. این بزرگترین جهش درصدی یک روزه داوجونز از مارچ ۲۰۰۹ تا کنون بود. از لحاظ تعداد واحد، این بیشترین جهش داوجونز در کل تاریخ آن به حساب می‌آید.

 

اس‌اندپی ۵۰۰ با جهشی ۴.۶ درصدی بهترین عملکرد روزانه خود از ۲۶ دسامبر ۲۰۱۸ را به ثبت رساند و در ۳۰۹۰.۲۳ واحد بسته شد. کامپوزیت نزدک با ۴.۵ درصد جهش بهترین روز خود از ۲۰۱۸ را سپری کرد و در ۸۹۵۲.۱۶ واحد بسته شد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مرتضی ندافی |   1399/06/11 05:44:02   |
0     0
سهام وال‌استریت که بدترین هفته خود از بحران اقتصادی ۲۰۰۹ تا کنون را سپری کرده بودند، بهترین عملکرد یک روزه خود در بیش از ۱۰ سال اخیر را به ثبت رساندند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
الناز بهروزی |   1399/06/11 06:03:43   |
0     0
داوجونز ۱۲۹۳.۹۶ واحد یا ۵.۱ درصد جهش کرد و به ۲۶۷۰۳.۳۲ واحد بازگشت. این بزرگترین جهش درصدی یک روزه داوجونز از مارچ ۲۰۰۹ تا کنون بود. از لحاظ تعداد واحد، این بیشترین جهش داوجونز در کل تاریخ آن به حساب می‌آید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics