تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تخصیص سهمیه ۱۲۰ لیتری بنزین نوروزی صحت ندارد

عضو کمیسیون مجلس تخصیص سهمیه ۱۲۰ لیتریجلال میرزایی عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به سهمیه بنزین نوروزی اظهار کرد: اختصاص سهمیه بنزین ۱۲۰ لیتری به دلیل اشتباهات محاسباتی اعلام شده و سهمیه بنزین نوروزی همان ۶۰ لیتر است. عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در خصوص زمان تخصیص نوروزی هنوز تصمیمی گرفته نشده است و با توجه به وقوع کرونا در کشور احتمال دارد در بهار یا تابستان این سهمیه واریز شود. وی افزود:با توجه به محدودیت منابع مالی تصمیم بر تخصیص ۶۰ لیتر بنزین سهمیه نوروزی گرفته شد. گفتنی است، تخصیص سهمیه بنزین نوروزی با وجود مخالفان فراوان از سال ۸۶ آغاز شد و کارت سوخت مالکان خودرو پیش از عید به میزان ۶۰ لیتر شارژ می شد. حال با توجه به وقوع کرونا و توصیه های دولت مبنی بر کاهش تردد و مسافرت تخصیص سهمیه بنزین نوروزی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. بنزین نوروزی را رد کرد و گفت: سهمیه بنزین نوروزی ۶۰ لیتر خواهد بود‌.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری میزان، جلال میرزایی عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی  با اشاره به سهمیه بنزین نوروزی اظهار کرد: اختصاص سهمیه بنزین ۱۲۰ لیتری به دلیل اشتباهات محاسباتی اعلام شده و سهمیه بنزین نوروزی همان ۶۰ لیتر است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در خصوص زمان تخصیص نوروزی هنوز تصمیمی گرفته نشده است و با توجه به وقوع کرونا در کشور احتمال دارد در بهار یا تابستان این سهمیه واریز شود.وی افزود:با توجه به محدودیت منابع مالی تصمیم بر تخصیص ۶۰ لیتر بنزین سهمیه نوروزی گرفته شد.

 

 

گفتنی است، تخصیص سهمیه بنزین نوروزی با وجود مخالفان فراوان از سال ۸۶ آغاز شد و کارت سوخت مالکان خودرو پیش از عید به میزان ۶۰ لیتر شارژ می شدحال با توجه به وقوع کرونا و توصیه های دولت مبنی بر کاهش تردد و مسافرت تخصیص سهمیه بنزین نوروزی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics