تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

هشدار رئیس جدید بانک مرکزی انگلیس به سرمایه‌گذاران بیت کوین: آماده از دست رفتن پول‌هایتان باشید!

اندرو بیلی (Andrew Bailey)، رئیس آینده بانک مرکزی بریتانیا (بانگ انگلستان)، روز چهارم مارس (۱۴ اسفند) طی جلسه‌ای با قانون‌گذاران انگلیسی در پارلمان این کشور گفت بیت کوین ارزش ذاتی ندارد و سرمایه‌گذاران باید آماده از بین رفتن تمام پول‌هایشان باشند.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری ارز دیجیتال، او درباره بیت کوین اظهار داشت:

    اگر می‌خواهید بیت کوین بخرید، برای از دست رفتن تمام پولتان آماده باشید. اگر می‌خواهید بخرید، بخرید اما درک کنید که چه کاری انجام داده‌اید. [بیت کوین] هیچ ارزش ذاتی ندارد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

اندرو بیلی که قرار است رئیس آینده بانک مرکزی انگلستان باشد، یکبار دیگر در دسامبر سال ۲۰۱۷ هم در مورد خرید بیت کوین هشدار داده بود؛ زمانی که ریاست مرجع راهبرد امور مالی انگلستان (FCA) را بر عهده داشت و قیمت بیت کوین در حال رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۲۰,۰۰۰ دلار بود.

او همچنین ارز بودن بیت کوین را هم رد کرده است و آن را یک «کالای پرنوسان» نامید. مانند بقیه منتقدان بیت کوین، او هم معتقد است که این ارز دیجیتال در میان خلافکارها محبوبیت دارد.

 

این صحبت‌های بیلی در پارلمان انگلستان، در میان کاربران ارزهای دیجیتال واکنش‌هایی را در پی داشت. گروهی در توییتر به کنایه از عبارت «باشه بانکدار» در جواب به او استفاده کردند و این صحبت‌ها از سمت یک مدیر بانکی را طبیعی دانستند. گروهی دیگر ابراز نگرانی کردند که او با این نظرات به زودی ریاست بالاترین نهاد مالی بریتانیا را بر عهده خواهد گرفت و شاید سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای را اتخاذ کند که به ضرر صنعت ارزهای دیجیتال تمام شود.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics