تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تبلیغ غیرواقعی درفروش‌های فوق‌العاده و حراج‌ها ممنوع است

روسای اتاق های اصناف مراکز استان‌ها ملزم به جلوگیری از تبلیغ غیرواقعی در فروش فوق‌العاده و حراج‌های صنفی شدند و این امر در چارچوب صیانت از حقوق مصرف کنندگان اجرا می شود.

به گزارش لحظه نگر مالی حَسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، به گزارش اتاق اصناف ایران، رؤسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌ها ملزم به جلوگیری از تبلیغ غیرواقعی در فروش فوق‌العاده و حراج‌های صنفی شدند و این مهم در شرایط کنونی مورد تاکید قرار دارد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

 بر اساس این اطلاعیه و بنابرگزارش های رسیده از واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران، با توجه به لغو برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان، کمک به معیشت مردم و مدیریت و تنظیم بازار ایام پایانی امسال، رؤسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌ها ملزم به رعایت مفاد این اطلاعیه شده اند.

 

 اتاق اصناف ضمن تاکید بر رسیدگی به برگزاری فروش‌های فوق العاده و تخفیفات ویژه توسط روسای استانی این اتاق، ضرورت راستی آزمایی آنها و نیز نظارت بر نحوه برگزاری فروش‌های فوق العاده و حراج توسط واحدهای صنفی را خاطرنشان ساخته است.

 

براساس اطلاعیه مزبور،اتحادیه‌های صنفی ذی ربط و احدهای بازرسی و نظارت اتاق‌های اصناف لزوم اجرای این دستورالعمل را مورد توجه قرار دهند.

 

ضروری است چنانچه موارد تخلف اثبات شد، برخورد قاطع و قانونی با متخلفان اعمال شود تا از تبلیغات غیر واقعی جلوگیری به عمل آید.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics