تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۲۱ جواز استخراج ارز دیجیتال در آذربایجان‌ غربی صادر شد

رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ غربی گفت: تاکنون ۲۱ جواز تأسیس استخراج ارز دیجیتال در این استان صادر شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از ارزدیجیتال، سیفعلی ضربی روز یکشنبه افزود:این میزان جواز تاسیس برای ۱۰۹ نفر از جوانان آذربایجان‌ غربی اشتغال‌زایی کرده است.وی اضافه کرد:حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۴۴۵ میلیارد ریال بوده و همچنین سه درخواست جواز تأسیس دیگر نیز در دست بررسی است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بیان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر صنعتی‌سازی استخراج رمز ارز دیجیتالی در کشور و ساماندهی این واحدها به عنوان واحدهای اقتصادی، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارشناسان سازمان و ادارات تابع در استان کردیم.

 

رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تأکید کرد:در سال آینده ضمن برگزاری همایش تخصصی استخراج رمز ارز دیجیتالی برای علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری در این حوزه، جوازهای تأسیس صادره نیز مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت که بعد از پایش برای واحدهای دارنده جواز تأسیس پروانه بهره‌برداری صادر خواهد شد.

 

وی ادامه داد:نخستین جواز استخراج «رمز ارز» کشور در این استان صادر شده است و امیدواریم این روند در ماه‌های آینده نیز ادامه یابد.

 

وی گفت: استخراج ارز دیجیتالی از حدود ۱۰ سال پیش با «بیت‌ کوین» آغاز شد و با توجه به استقبال جهانی از آن، انواع گوناگونی از رمز ارزها ایجاد شد که برخی از آنها موفق بود و مورد اقبال قرار گرفت اما بسیاری از گردونه رقابت خارج شد.وی اظهار امیدواری کرد که با همراهی بخش خصوصی، مجوزهای دیگری نیز در این بخش صادر شود.

منبع خبر: ارزدیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics