تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

علت سقوط قیمت بیت کوین: فروش ۱۳,۰۰۰ بیت کوین با قیمت پایین توسط گردانندگان طرح کلاهبرداری PlusToken

بعد از شکسته شدن حمایت ۸,۰۰۰ دلاری، تحلیل‌گران معتقدند این نزول قیمتی شدید بیت کوین به خاطر فروش بخشی از بیت کوین‌های طرح پانزی پلاس توکن (PlusToken) اتفاق افتاده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از ارزدیجیتال، کوین تلگراف، به گفته برخی از مفسران که به اطلاعات بلاک چین استناد می‌کنند، کسانی که در طرح پانزی ۲.۹ میلیارد دلاری نقش داشتند، دوباره تلاش خود را شروع کرده‌اند تا از دست بیت کوین‌هایشان خلاص شوند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

حساب توییتری «Ergo» که فعالیت‌های مربوط به پلاس توکن را به دقت رصد می‌کند، تخمین می‌زند کل مبلغ فروخته شده ۱۳,۰۰۰ بیت کوین باشد که با قیمت فعلی بیت کوین، حدودا معادل ۱۰۰ میلیون دلار است.

 

Ergo معتقد است که این کوین‌ها برای جلوگیری از ردیابی، در چند سرویس مختلف خرج شده‌اند. دو آدرس اصلی که کوین‌ها از آن‌ خرج شده، شناسایی شده‌اند. موجودی این کیف پول‌ها در ۵ مارس (۱۵ اسفند) خالی شده است. این حساب توییتری ادعا کرد:

 

    ماه‌ها در این مورد تحقیق و بررسی کرده‌ام. هیچ سناریوی دیگری به جز فروش بیت کوین‌ها را درست نمی‌دانم، و یا حداقل بخشی از آن‌ها.

 

او در ادامه گفت: این موضوع احتمالاْ‌ از اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) برای صرافی‌ها آشکار بود. این حساب‌ها باید در صرافی فریز می‌شدند.

 

با این حال، این حساب کاربری در ادامه گفت فروش فعلی در قیمت‌های بسیار پایین‌تری نسبت به فروش‌های قبلی که در آگوست سال گذشته (مرداد) بود، اتفاق افتاده است.

 

به نظر می‌رسد نوسانات قیمت بیت کوین فعالیت‌های اعضای پلاس توکن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در فشار فروش قبلی نیز که چند هفته قبل اتفاق افتاد، قیمت بیت کوین تلاطمی را در حدود قیمتی ۱۰,۰۰۰ دلار تجربه کرد.

 

کوین سونسون (Kevin Svenson)، تحلیل‌گر توییتری نیز در مورد فروش توکن‌ها پلاس توکن گفت: آن‌ها با سفارش‌های فروش بازار را به هم می‌ریزند. اساساً ما با یک نهنگ طرفیم که بعد از هر افزایش قیمت، بخشی از موجودی خود را به فروش می‌رساند.

 

 

در زمان نگارش خبر، بیت کوین با قیمت ۷,۷۶۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد و نسبت به هفته گذشته ۱۱ درصد افت قیمت داشته است.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics