تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل پایدار در الکامپ فراهم می شود

زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل پایدار در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۹ برای فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم می شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، این سازمان برای توسعه حضور بازیگران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۶) تصمیم دارد در سال ۱۳۹۹ امکان حضور فریلنسرها را در این نمایشگاه فراهم آورد . در این چارچوب سازمان نصر با دعوت از تیمی اجرایی، برای نخستین بار «الکام فریلنس» را در نمایشگاه الکامپ ۲۶ در بخشی مجزا برگزار می کند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

در «الکام فریلنس» افراد تنها با ارائه مهارت خود می توانند بدون نیاز به سرمایه کلان ، وارد کسب و کار شوند و سازمان نصر تلاش دارد با ایجاد فضای مناسب برای فریلنسینگ، زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل پایدار را برای همه فعالان این حوزه ایجاد کند .

 

ارائه مهارت ها و توانایی های فعالان حوزه فریلنسینگ ، ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط سازمان ها، نهادها و شرکت های مایل به برون سپاری فعالیت خود با فریلنسرها و هدایت آنها به سوی کسب و کارهای مرتبط، در «الکام فریلنس» عملی می شود که یکی از مهمترین بخش های الکامپ ۲۶ خواهد بود.

 

این بخش به صورتی تعاملی و منطبق با نیازهای روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.

 

بیست و ششمین دوره الکامپ از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ تیرماه سال ۱۳۹۹ با شعار « آینده بهتر » در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

 

 

منبع خبر: سازمان نظام صنفی رایانه ای
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics