تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جزییات شهریه مهدهای کودک در تعطیلات کرونایی

رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار سازمان بهزیستی ضمن اعلام جزییات شهریه مهدهای کودک گفت: براساس قرار داد مهدهای کودک، حتی اگر یک روز کودک به مهد برود شهریه باید کامل پرداخت شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، محمد نفریه گفت: در تبصره ۱ قرارداد مهدهای کودک ذکر شده که هزینه استفاده از خدمات به صورت کمتر از یک ماه معادل یک ماه حساب می‌شود.وی افزود: بر این اساس حتی اگر کودک یک و یا دو روز فقط به مهد رفته باشد باز هم باید شهریه کامل پرداخت شود. این قرارداد میان والدین و مهدکودک به امضا رسیده و با توافق انجام شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی یک ماهه مهدهای کودک شده است گفت: طی این مدت باید شهریه پایه اخذ شود البته دریافت این شهریه شامل خدمات مازاد شامل ساعات اضافه خدمت، صبحانه، میان وعده، ناهار و همچنین فوق برنامه و برگزاری جشن نیست.

 

رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار سازمان بهزیستی گفت: همچنین تبصره دیگری نیز وجود دارد و آن این است که هرگونه عدم استفاده از مهدکودک در ایام آلودگی هوا و سردی و غیره مشمول کسر شهریه نمی‌گردد و رقمی کسر و برگردانده نخواهد شد.به گفته وی، این قرارداد ممکن است هر ماه و یا ۶ ماه یا فصلی میان مهد کودک و والدین به امضا برسد.

 

نفریه به شرایط مهدهای کودک نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلی بسیاری از مهدهای کودک در سراسر کشور به ضرر آنها تمام شده به طوری که مهدهای کودک که توسط بخش غیر دولتی اداره می‌شوند در صورت تعطیلی یک ماه و دوماهه، باید حقوق و عیدی سنوات و… مجموعه خود را پرداخت کنند و دچار مشکلات زیادی خواهند شد.

 

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از تشکیل کار گروهی برای جبران ضرر و زیان تعطیلی مهدهای کودک افزود: در این کمیته که در دولت تشکیل شده خواستار این شدیم که مهدها از مالیات معاف و تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته شود تا ضررهای اقتصادی آنها رفع شود.

 

 

نفریه همچنین در خصوص شهریه فروردین‌ماه مهدهای کودک نیز گفت: خانواده‌ها برای پرداخت شهریه فروردین ماه بهتر است بعد از مشخص شدن تکلیف کرونا و تعطیلات آن اقدام کنند تا دچار ضرر و مشکل نشوند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics