تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ثبت‌نام تهرانی‌ها در مسکن‌ملی پردیس امکان پذیر شد

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبر داد که در دور دوم ثبت نام مسکن ملی، تهرانی‌ها می‌توانند دوباره مانند مرحله اول در شهر پردیس نام‌نویسی داشته باشند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید پیش تر گفته بود: در شهر جدید پردیس متاسفانه ظرفیت زمین وجود ندارد، بنابراین در این مرحله ثبت نام در شهر جدید پردیس نخواهیم داشت.با این حال «محمود محمودزاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا خبر داد که شهر پردیس نیز در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی برای تهرانی‌ها نام نویسی دارد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی پیش تر در خصوص ظرفیت مسکن ملی برای تهرانی‌ها در دور دوم، گفته بود: ثبت نام در شهرهای ایوانکی، پرند و هشتگرد قطعی است اما برای ثبت نام در شهر پردیس امروز جلسه‌ای در وزارت راه برگزار می‌شود تا نسبت به ظرفیت این منطقه و امکان ثبت نام نتیجه گیری شود.

 

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبر داد که بر اساس تصمیم گیری امروز ظرفیت جدیدی برای تهرانی در پردیس فراهم شده است و روز شنبه امکان ثبت نام در پردیس وجود دارد.وی همچنین خبر داد که تهرانی ها می‌توانند پیامکی در دور دوم ثبت نام کنند که این تصمیم برای کنترل شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

 

محمودزاده گفت: بر این اساس متقاضیان مسکن ملی در ٩ استان باقی مانده و همچنین تهران علاوه بر مراجعه به سایت مسکن ملی می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام کنند.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics