تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش خدمات امدادی سایپا در درب منازل

گروه خودروسازی سایپا در ادامه اقدامات خود جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضمن پیوستن به پویش ملی #در_خانه_ بمانیم میزان خدمت‌رسانی امدادخودروسایپا در درب منازل مشتریان را افزایش داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از  سایپا، مدیر عملیات امدادخودروسایپا با اعلام این خبر گفت: در راستای این پویش ملی، ضمن فراهم‌سازی شرایط بهداشتی مناسب برای خدمت‌رسانان و ایجاد اطمینان در مشتریان به منظور مقابله با ویروس کرونا، ظرفیت حوزه خدمات خودرو در محل را با توجه به شرایط پیش آمده، افزایش داده‌ایم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

عباس فخاریان ضمن قدردانی از هموطنان برای کاهش سفرهای غیرضروری و ماندن در خانه و همچنین رفع نگرانی در خصوص سرویس‌های اولیه و ادواری، از تقویت ظرفیت حوزه ارائه خدمت خودرو در محل هموطنان خبر داد.

 

وی اضافه کرد: امدادخودروسایپا مانند همیشه، همگام با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های امدادی در کنار مردم بوده و ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک هموطنان، ارائه خدمات خودرو در محل را به صورت شبانه روزی ادامه می‌دهد.

 

هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ یا شماره ۸۴۴۴۴ با پیش شماره ۰۲۱ تماس گرفته و با سهولت و آسودگی از خدمات گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند

 

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics