تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بانک‌ها برای جلوگیری از ازدحام جمعیت تسهیلات پرداخت نمی‌کنند

استاندار لرستان با اشاره به افزایش ساعت کار داروخانه‌ها در استان، گفت: بانک‌ها در ایام شیوع کرونا تسهیلاتی پرداخت نمی‌کنند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری چابک‌آنلاین، سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان با تاکید بر اینکه اعلام هرگونه تعطیلی از طرف نهادها، سازمان‌ها، بانک‌ها و… با تأیید ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا قابل اجرا است، اظهار داشت: تمامی شعب بانک‌ها در شهرستان سلسله تعطیل شدند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بانک‌ها طی این ایام هیچ گونه تسهیلاتی پرداخت نمی‌کنند

وی با بیان اینکه بانک‌ها برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب خدمات غیرحضوری خود را اطلاع‌رسانی کنند، گفت: همچنین بانک‌ها طی این ایام هیچ گونه تسهیلاتی پرداخت نمی‌کنند. استاندار لرستان با بیان اینکه با افرادی که در فضای مجازی در خصوص شیوع بیماری کرونا ویروس با دروغ‌پردازی و فرافکنی اقدام به تشویش اذهان عمومی و تنش در جامعه می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد، افزود: ایستگاه‌های پمپ‌بنزین و گاز ملزم به رعایت هشدارهای بهداشتی هستند و در صورت مشاهده تخلف این مراکز تعطیل خواهند شد.

 

خادمی با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا اتوبوس‌های خط واحد شهری تعطیل می‌شود، بیان داشت: تمامی واحدهای تولیدی الکل، ژل و محلول ضدعفونی، ماسک و… مرتبط با بحث ویروس کرونا در ایام نوروز باید به فعالیت خود ادامه دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز، تلفن به هیچ عنوان حق قطع مشترکین خود را ندارند، افزود: با هماهنگی دیوان محاسبات و امور مالیاتی هزینه کردن اعتبارات ارزش افزوده برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس در فرمانداری‌ها منعی ندارد.


استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای توزیع کود شیمیایی از طریق رابطین سازمان جهاد کشاورزی به منظور جلوگیری از تجمع آنها و خطر مبتلا شدن و گسترش ویروس کرونا انجام شده است، افزود: با توجه به موافقت وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، دانشگاه علوم پزشکی استان هر چه سریع‌تر در خصوص جذب نیروهای درمانی مورد نیاز خود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام کند.

 

خادمی با اشاره به اینکه حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی به ۵۰ درصد کاهش داده شود و افرادی که دارای شرایط خاص و یا پیش زمینه بیماری‌های خاص هستند نیاز به حضور در محل کار نیست، عنوان کرد: تمام بازار به‌غیر از فروشگاه‌های مواد غذایی، دارویی و بهداشتی تعطیل است و در این خصوص اتاق اصناف از طریق اتحادیه‌ها به بازاریان ابلاغ کنند.

 

وی از افزایش ساعت کار داروخانه‌ها در استان خبر داد و تصریح کرد: تمامی مشاغل مرتبط به بحث کرونا در ایام نوروز نباید تعطیل باشند و تولیدی‌های مواد ضدعفونی، ماسک و … در ایام نوروز فعال هستند.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه تمام کالاها و داروهای مرتبط با مقابله و پیشگیری ویروس کرونا که از طرف تعزیرات و اموال تملیکی ضبط شده هر چه سریع‌تر به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی معاونت امور اقتصادی استانداری برای واردات کالاهای بهداشتی از دیگر کشورها تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

 

 

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics