تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تهران تا کرج پولی شد/عوارض آزادراه همت ـ کرج ۴۰۰۰ تومان

معاون برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی نرخ عوارض آزادراه همت ـ کرج را ۴۰۰۰ تومان اعلام کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، آزادراه همت کرج به طول ۱۴.۵ کیلومتر صبح فردا (سه‌شنبه ۲۷ اسفندماه) با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

قطعه اول این آزادراه از انتهای بزرگراه شهید همت در منطقه ۲۲ تهران تا منطقه گرمدره در ۶ سال گذشته زیر بار ترافیک بود که قرار است فردا قطعات ۲ و ۳ این آزادراه از گرمدره تا ابتدای جاده چالوس با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری برسد.

 

امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی  با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح این آزادراه گفت: نرخ عوارض آزادراه همت کرج برای خودروهای سواری ۴,۰۰۰ تومان و برای اتوبوس ۷,۵۰۰ تومان تعیین شده است.

 

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، با توجه به صعب‌الوصول بودن عوارض آزادراه‌ها به صورت الکترونیکی، بنابراین قرار است در ابتدای بهره‌برداری از این آزادراه، اخذ عوارض به صورت دستی انجام شود.

 

وی تأکید کرد: اگرچه در ۶ سال گذشته از خودروهای عبوری از قطعه یک این آزادراه که زیر بار ترافیک بود، عوارضی اخذ نمی‌شد، اما از فردا و همزمان با بهره‌برداری قطعات ۲ و ۳ آزادراه همت کرج، قرار است اخذ عوارض از کل مسیر انجام شود.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics