تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رفع محرومیت دانشگاه آزاد در گرفتن پروژه‌های تحقیقاتی صنایع

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد از امکان گرفتن پروژه‌های تحقیقاتی صنایع در سال‌های ۹۷ و ۹۸ محروم شده بود، از موافقت مجلس با رفع محرومیت دانشگاه آزاد در این بخش خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی حَسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، بابک نگاهداری با تأکید بر آنکه قراردادها و پژوهش‌های برون دانشگاهی برای ما اولویت ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: متأسفانه دولت در مصوبه‌ای که در قانون بودجه ۹۷ در مجلس به تصویب رسانده بود -مبنی بر آن که شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات باید سهمی از بودجه خود را به تحقیقات اختصاص دهند-، دانشگاه آزاد را از انجام تحقیقات برای این مؤسسات حذف کرده بود؛ به این معنی که شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات نمی‌توانستند تحقیقات خود را به دانشگاه آزاد بسپارند که البته دلیل حذف دانشگاه آزاد از این مصوبه برای ما روشن نبود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی خاطرنشان کرد: با رایزنی که با مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای عتف (علوم، تحقیقات و فناوری) در وزارت علوم انجام دادیم، کمیسیون مربوطه در مجلس پذیرفته که این موضوع را در بودجه سال ۹۹ ابلاغ کند. این در حالی است که دانشگاه آزاد در سال‌های ۹۷ و ۹۸ از این مصوبه محروم شده بود و نمی‌توانست از صنایع پروژه تحقیقاتی بگیرد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics