تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انتشار راهنمای جدید هیات نظارت بر حسابداری شرکت‌های سهامی عام (PCAOB) درباره‌ی حسابرسی برآوردهای حسابداری و استفاده از کار کارشناسان

هیات نظارت بر حسابداری شرکت‌های سهامی عام، راهنمای حسابرسی برآوردهای حسابداری و استفاده از کار کارشناسان را با هدف کمک به اجرای حسابرسی‌ها، منتشر نمود.


به گزارش لحظه نگر حَسمان ، راهنمای جدید هیات نظارت بر حسابداری شرکت‌های سهامی عام به تازگی برای کمک به حسابرسان در اجرای استانداردهای جدید هیات نظارت، اصلاحات استانداردهای حسابرسی برآوردهای حسابداری و استفاده‌ی حسابرس از کار کارشناسان، طراحی شده است.


 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

استانداردهای جدید برای حسابرسی صورت های مالی سال‌های مالی منتهی به 15 دسامبر 2020 و  پس از آن اجرا می‌شود. 

 


این راهنما شامل 4 محور حسابرسی برآوردهای حسابداری، حسابرسی ارزش منصفانه ابزارهای مالی، نظارت یا استفاده‌ی حسابرس از کار کارشناسان دیگر  و استفاده از کار کارشناسان شرکت است. 


راهنمای مربوط به حسابرسی ارزش منصفانه و برآوردهای حسابداری، اطلاعاتی را در مورد استاندارد جدید هیات نظارت، برای حسابرسی برآوردهای حسابداری ارائه می دهد، همچنین تغییرات ایجاد شده برای ادغام الزامات ارزیابی ریسک هیات نظارت را هنگام حسابرسی برآوردهای حسابداری، از جمله اندازه‌گیری ارزش منصفانه به شکل برجسته بیان می‌کند. 

 

دو محور دیگر این راهنما، جنبه‌های الزامات جدید را هنگامی که حسابرسان از کار کارشناسان در حسابرسی استفاده می‌کنند، و زمانی که حسابرس از کار کارشناس شرکت به عنوان شواهد حسابرسی استفاده می‌کند، برجسته می‌سازد. 

 

 

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics