تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پهلوانانی که هموطنان خود را فراموش نمی‌کنند

مردم ایران در حالی این روزها را با شیوع ویروس کرونا می‌گذرانند که پزشکان و کادر درمانی سراسر کشور با از خودگذشتگی تلاش جانانه‌ای را برای درمان مردم دارند اما در این راه برخی قهرمانان از جمله برخی عنوان‌داران کشتی جهان و المپیک با حضور در برخی شهرها از جمله گیلان و سیستان و بلوچستان به کمک مردم شتافته‌اند.

طی چند روز گذشته «کمیل قاسمی» آزادکار سابق تیم ملی و دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و نقره جهان و همچنین «رسول خادم» قهرمان جهان و المپیک نسبت به توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش، ماده ضدعفونی کننده در میان بیمارستان‌های شهرهای استان گیلان اقدام می‌کنند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

کمیل قاسمی در این خصوص در صفحه شخصی خود نوشت: وقتی می‌خواستم به گیلان بروم، برخی با توجه به وضعیت شیوع کرونا در شهرهای گیلان، به ویژه شهرهای شرقی این استان، مرا از رفتن به این شهرها و خطر بزرگ ابتلا به کرونا نهی کردند. راستش خودم هم به این موضوع که فکر می‌کردم. به هر حال شوخی یا جدی، موضوع جان است و خطر ابتلا به بیماری مرگ‌آور. احساس کردم اگر قرار است هر زمان که منافع من در معرض تهدید قرار می‌گیرد، جا بزنم، هیچ وقت لذت لحظاتی برای مردم زندگی کردن را نخواهم چشید. در نهایت به گیلان رفتم. کار خاصی هم برای مردم نتوانستم انجام دهم. اما بر خودم پیروز شدم. نمی‌خواهم فقط خودم را ببینم.

 

اقلام با کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده و با توجه به کمبود اقلام بهداشتی در بیمارستان‌های استان گیلان توزیع شد.

 

این اقدام در حالی انجام شد که حضور قهرمانان جهان و المپیک برای کمک به مردم، مورد توجه اتحادیه جهانی کشتی نیز قرار گرفت. این اتحادیه در صفحه شخصی خود با انتشار عکس‌هایی از کمیل قاسمی و رسول خادم نوشت: کمیل قاسمی قهرمان المپیک و عضو کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی به همراه رسول خادم قهرمان المپیک از شهرهای استان گیلان بازدید کردند تا در تهیه تجهیزات برای مبارزه با ویروس کرونا به پزشکان و پرستاران کمک کنند.

 

البته چندی پیش نیز «حسن رحیمی» دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک نیز با تهیه برخی اقلام بهداشتی در مناطق جنوبی تهران و در بین مردم توزیع کرد. این قهرمان کشتی کشورمان همچنین اقلامی را که با کمک خیرین و مردم جمع‌آوری شده بود در میان مردم محروم روستاهای نزدیک مرز پاکستان (روستای مولا آباد کشاری در چابهار)، توزیع کرد.

 

حسن رحیمی در این خصوص گفت: این روزها همه درگیر بیماری کرونا هستید و آرزوی سلامتی برای همه داریم و از آنجا که قول داده بودیم که اقلامی که تهیه شده بود به دست مردم برسانیم به مناطق محروم جنوب شرق آمدیم و اقلام را توزیع کردیم.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics