تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد ۲۰۰ درصدی قیمت استیم در ۲۴ ساعت

بازار ارزهای دیجیتال چند هفته پر آشوب را پشت سر گذاشته است. اما امروز در حالی که بازار کمی به آرامش رسیده است و قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال طی دو روز گذشته تا حدی باثبات بوده است، دو ارز دیجیتال به طرز جنون آمیزی در حال پرواز هستند.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری ارز دیجیتال، برنده بزرگ امروز استیم است که اکنون در رده ۳۷ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. توکن استیم که بیشتر در پلتفرم استیمیت مورد استفاده قرار می‌گیرد، هم‌اکنون با قیمت هر واحد ۰.۳۷ دلار معامله می‌شود که به طرز ناباورانه‌ای از روز گذشته تا در زمان نگارش این خبر، بیش از ۲۰۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

پرواز استیم را می‌توان به هارد فورک آینده این ارز دیجیتال مرتبط دانست که قرار است پس از اجرا شدن، کنترل بلاک چین استیم را از جاستین سان، مدیرعامل ترون پس بگیرد. سان چند هفته پیش استیمیت را خریداری کرد. استیمیت یک وب‌سایت شبکه اجتماعی است که روی بلاک چین استیم اجرا می‌شود که در آن به محتوای ارزشمند کاربران، توکن استیم تعلق می‌گیرد.


جاستین سان با خرید استیمت، مالک ۲۰ درصد از تمام توکن‌های استیم شد و این موضوع در میان جامعه استیم نگرانی را رقم زد، چون شبکه استیم با الگوریتم اثبات سهام کار می‌کند و کسی که توکن‌های زیادی داشته باشد می‌تواند در آینده شبکه نقش اصلی را ایفا کند. مدت‌های زیادی است که بین جاستین سان و جامعه استیم تنش وجود دارد. حالا جامعه استیم به دنبال آن است تا با به‌روزرسانی جدید، به طور کامل قدرت را از جاستین سان پس بگیرد. این می‌تواند دلیل اصلی جهش بلند قیمت استیم باشد.


دش، ۱۹مین ارز دیجیتال برتر بازار با ۲۳ درصد رشد روزانه، هم‌اکنون با قیمت حدود ۵۸ دلار به ازای هر واحد معامله می‌شود که البته با قیمت ماه پیش ۱۱۴ دلاری خود فاصله زیادی دارد.


با این وجود، جهش بیش از ۲۰ درصدی این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت در نوع خود جالب است و علت اصلی آن هم مشخص نیست. شاید یکی از دلایل این رشد شدید، راه‌اندازی نسخه 0.11 پلتفرم دش باشد که باعث ایجاد اشتیاق در میان حامیان دش شده است. این پلتفرم جدید دارای قابلیت ثبت قراردادهای داده عمومی و چند ویژگی دیگر است.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics