تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

راه‌اندازی معاملات آتی برخی محصولات کشاورزی در بورس کالا

مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: راه اندازی معاملات آتی و گواهی سپرده کالایی بر روی زیره سبز و پسته در کنار زعفران، کمک شایانی به صادرات و تجارت شفاف این محصولات کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایبِنا، حامد سلطانی نژاد در پیام نوروزی خود اعلام کرد: سالی که گذشت برای بازار سرمایه و بورس کالا نیز آزمون های سختی را به همراه داشت که به فضل و یاری پروردگار و یاری همه فعالان بازار توانستیم از آن با روندی رو به رشد عبور کنیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی افزود: علیرغم شرایط رکودی کشور ارزش معاملات بورس کالا در سال ۹۸ به ارزش معاملات در سال ۹۷ نزدیک شد و ارزش معاملات بازار فیزیکی رشد قابل توجهی را تجربه کرد.

 

به گفته سلطانی نژاد، در سالی که گذشت راه اندازی معاملات آتی و گواهی سپرده کالایی بر روی زیره سبز و پسته نیز راه اندازی شد که در کنار زعفران سه گانه محصولات مهم کشاورزی را شکل دادند که کمک شایانی به صادرات و تجارت شفاف این محصولات استراتژیک کشاورزی کشور است. امیدواریم ساماندهی بازار محصولات کشاورزی کشور در سال های آتی نیز با ورود محصولات جدید ادامه یاید.

 

وی تصریح کرد: حرکت رو به جلوی بورس کالای ایران علیرغم شرایط خاص کشور و جنگ اقتصادی که به کشور عزیزمان تحمیل شده است در سال گذشته ادامه یافت و امیدواریم سال ۹۹ نیز سالی پربار و توام با حرکت رو به جلو را تجربه کنیم.

 

 

 

منبع خبر: ایبنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مجید گلزارفر |   1399/04/31 18:29:45   |
0     0
راه انـدازی بـورس کالای کشاورزی در ایران نه تنها از نظر پیوستن به سازمان تجارت
جهانی مهم است بلکه از جنبههای دیگرنیز درخور . بررسی است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمیرا دهقان نیری |   1399/06/05 16:05:40   |
0     0
راه انـدازی بـورس کالای کشاورزی در ایران نه تنها از نظر پیوستن به سازمان تجارت
جهانی مهم است بلکه از جنبههای دیگرنیز درخور . بررسی است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ریحانه زارع |   1399/06/05 18:38:58   |
0     0
راه اندازی معاملات آتی و گواهی سپرده کالایی بر روی زیره سبز و پسته در کنار زعفران، کمک شایانی به صادرات و تجارت شفاف این محصولات کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرتضی ندافی |   1399/06/11 04:14:38   |
0     0
علیرغم شرایط رکودی کشور ارزش معاملات بورس کالا در سال ۹۸ به ارزش معاملات در سال ۹۷ نزدیک شد و ارزش معاملات بازار فیزیکی رشد قابل توجهی را تجربه کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
الناز بهروزی |   1399/06/11 04:56:48   |
0     0
در سالی که گذشت راه اندازی معاملات آتی و گواهی سپرده کالایی بر روی زیره سبز و پسته نیز راه اندازی شد که در کنار زعفران سه گانه محصولات مهم کشاورزی را شکل دادند که کمک شایانی به صادرات و تجارت شفاف این محصولات استراتژیک کشاورزی کشور است. امیدواریم ساماندهی بازار محصولات کشاورزی کشور در سال های آتی نیز با ورود محصولات جدید ادامه یاید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics