تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برگزاری کنفرانس بین‌المللی استانداردگذاران حسابداری در سال 2019

نهادهای استاندارد‌گذار حسابداری از سراسر جهان گردهم آمدند تا درباره‌ی نحوه‌ی همکاری استانداردگذاران حسابداری و به روزرسانی پروژه های هیات استاندارد بین المللی حسابداری به گفتگو بنشینند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان ، بیش از 150 نهاد استاندارد‌گذار از 70 کشور جهان در این هفته در لندن گردهم آمدند تا درباره‌ی نحوه‌ی همکاری استانداردگذاران حسابداری و به روزرسانی پروژه های فعلی هیات استاندارد بین المللی حسابداری، به بحث و تبادل نظر بپردازند. 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


رئیس هیات مدیره‌ی هیات تدوین استانداردهای بین المللی حسابداری در سخنرانی افتتاحیه‌ی این کنفرانس اذعان نمود، علی رغم تمام اختلافات وابسته به جغرافیای سیاسی و  در شرایطی که گروه جی 7 حتی نمی‌تواند برای صدور یک بیانیه‌ی مشترک به توافق برسد، جامعه‌ی استانداردگذاران حسابداری به عنوان نمونه‌ای عالی از حرکت تمام نقاط جهان به سمت یک هدف مشترک، شناخته می‌شود. 

 

وی از نهادهای استانداردگذار درخواست کرد تا خود را برای ارائه‌ی نظرات در موارد مشورتی هیات تدوین استانداردهای بین المللی حسابداری، مشارکت نمایند. 

 

گفتنی است، در کنفرانس امسال مباحثی از قبیل صورت‌های مالی اساسی، سرقفلی و کاهش ارزش دارایی‌ها، حساب‌های معوق قانونی، بازنگری در استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی برای واحدهای تجاری کوچک و متوسط، گزارشگری مالی الکترونیک و اهمیت استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی در به کارگیری زبان گزارشگری تجاری توسعه پذیر پوشش داده می‌شود.   

    

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics