تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ثبت درآمد نجومی موسسه حسابرسی گرنت تورنتون، ماحصل ترکیب راه حل های مبتنی بر فناوری با دانش کسب و کار تجاری

موسسه‌ی حسابرسی و خدمات مشاوره‌ی گرنت تورنتون آمریکا در سال مالی 2019 با توجه به ماحصل ترکیب راه حل های مبتنی بر فناوری با دانش کسب و کار تجاری به یک رکورد درآمدی دست یافته است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان ، موسسه‌ی حسابرسی و خدمات مشاوره‌ی گرنت تورنتون آمریکا در سال مالی 2019 به یک رکورد درآمدی دست یافته است و از 1.9 میلیارد دلار فراتر رفته است، این رقم  نسبت به سال گذشته 5.4 درصد افزایش داشته است. برادلی پربر، مدیرعامل گرنت تورنتون در بیانیه‌ای اعلام نمود، ارائه‌ی ارزش به مشتریان از طریق حسابرسی‌های با کیفیت، خدمات مالیاتی و مشاوره در دستور کار این موسسه قرار دارد و گرنت تورنتون با ترکیب راه حل‌های مبتنی بر فناوری با دانش کسب و کار تجاری، به مشتریان کمک کرده است تا کارایی بیش‌تر، ریسک کم‌تر و بهبود کیفیت را هدایت کنند. 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

این موسسه مشخص نکرده است که کدام حوزه‌های عملیات بیش‌ترین رشد درآمد را تجربه کرده‌اند، اما به آغاز حرکت رو به جلوی خود در فضای مشاوره و فناوری از سال گذشته اشاره کرده است. 

 

در اکتبر سال گذشته، گرنت تورنتون گروه مشاوره‌ی جدیدی از فیلادلفیا را به خدمت گرفت تا خدمات مشاوره‌ای خود را برای مشتریان صنایع مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی گسترش دهد. گرنت تورنتون همچنین نخستین سیستم مبتنی بر رایانش ابری را برای فراهم کردن امکان همکاری بیش‌تر بین تیم‌های حسابرسی و مشتریان، راه اندازی نموده است. 

 

علاوه بر این، این موسسه ابزارهای جدیدی خود برای حسابداری اجاره‌ها و تجزیه و تحلیل آن را معرفی کرده است. 


گرنت تورنتون یک برنامه‌ی آموزشی را برای متخصصان امور مالیاتی خود راه اندازی کرده است  تا به آن‌ها در ارائه‌ی راه‌کارهای مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته به مشتریان مالیاتی، و تطابق با به روزرسانی قوانین نظارتی و مالیاتی کمک کند. 

 

این موسسه همچنین به آخرین گزارش نظارتی خود اشاره کرد که در آن کیفیت حسابرسی‌های خود را برجسته نموده و یک سیستم تحلیلی قوی را برای بهبود کیفیت و کارآیی حسابرسی معرفی کرده است.   

 

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics