تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
کنفرانس بین المللی حسابداران در کوالالامپور با محوریت:

اعتماد و پایداری در اقتصاد دیجیتال

در حال حاضر با اینکه در قلمروی بی قاعده‌ی اقتصاد دیجیتال بوده و چالش‌ها زیادی ما را محاصره کرده اند. هنوز متخصصان حسابداری سوگند یاد می‌کنند تا از منافع عمومی حمایت کنند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  ،  حسابداران باید بدون توجه به شرایط، نسبت به ارزش‌های ذاتی حرفه‌ی خود یعنی شفافیت و پاسخگویی، وفادار باشند. علی‌رغم آن‌که دایره‌ی وظایف حسابداران گسترده‌تر شده است و نقش‌های جدیدی همچون تصمیم‌گیری و مشاوره‌ی کسب وکارهای تجاری بر عهده‌ی آنان گذاشته شده است، اما اصلاح و پیروی از استانداردها و فرآیندها برای پیاده‌سازی حاکمیت شرکتی خوب و پایداری، وظیفه‌ی اساسی حسابداران به عنوان مباشران مالی، است. اما عصر دیجیتال، مسئولیت دیگری را نیز برای حسابداران رقم زده است، و آن ارزیابی و یکپارچه سازی فناوری‌های توانمند کننده‌ی کسب و کارهای اخلاقی است که به سود، طبیعت و مردم، توجه ویژه‌ای دارند. 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

در کنفرانس بین‌المللی حسابداران در مالزی، قرار است به راه‌کارهای مقابله با چالش کاهش اعتماد به حرفه‌ی حسابداری، از طریق فناوری، حاکمیت  شرکتی خوب و پایداری در بخش‌های خصوصی و دولتی پرداخته شود. 

 

حرفه‌ی حسابداری باید بتواند خود را به‌طور غیرقابل انکاری به عنوان مباشر  بلندمدت و پایدار منافع عمومی در جامعه تثبیت نماید. گفتنی است، در کنفرانس سال گذشته ( سال 2018) بیش از 3 هزار نماینده از بخش‌های تجارت و صنعت ، بخش عمومی و دانشگاه‌ها حضور به‌هم رسانیدند. قرار است کنفرانس سال 2019 نیز با حضور سخنرانان بزرگی در سطح محلی، منطقه‌ای و جهانی برگزار شود. 

           

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics