تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کمپین در خانه بمانید با مطالعه کتاب‌های فوتبالی

در این روزها که نباید خانه را ترک کرد؛ بهترین فرصت برای خواندن کتاب‌های فوتبالی است تا از زمان به دست آمده استفاده کنیم.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا،بهترین راه برای مقابله با ویروس کرونا، ماندن در خانه است. این ویروس عالم‌گیر، تنها در شرایطی زنجیره‌اش قطع می‌شود که همه باهم در خانه بمانیم و از حضور در اجتماعات خودداری کنیم. یک همت جهانی که هرشخص باید از خانه و خانواده خود شروع کند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

ماندن در خانه یعنی زمانی نسبتا زیاد که باید آن را به بهترین شکل گذراند. ورزش‌دوستان، خاصه فوتبالی‌ها در این روزها جای خالی فوتبال را در زندگی‌شان بیش از پیش حس می‌کنند. مسابقاتی که در اقصی نقاط جهان لغو شده است. یورو و کوپا آمریکا قبل از المپیک، یک سال به تعویق افتادند. زمان شروع مجدد لیگ‌ها، لیگ قهرمانان اروپا و آسیا هم مشخص نیست. با این حال هنوز فوتبال می‌تواند گره‌گشا باشد و اوقات خالی در منزل را با خودش پر کند.

 

چگونه؟ با کتاب. کتاب‌های فوتبالی زیادی در فضای مجازی قابل دسترسی است که خواندن آنها در این ایام خالی از لطف نیست. از "دیوانه‌های فوتبال" شروع می‌کنیم. کتابی از "دومینیک آتون" و "دنی دایر" که با ترجمه "وحید نمازی" همراه شده است. در این کتاب به هولیگانیسم و هواداران افراطی در نقاط مختلف جهان اشاره شده است.

 

"حمیدرضا صدر" نوشته‌های زیادی با مضمون فوتبال دارد. "پسری روی سکوها"، "نیمکت داغ"، "پیراهن‌های همیشه" و "روزی روزگاری فوتبال" از مهمترین کتب فوتبالی او به شمار می‌روند. کتاب‌هایی که به ستارگان داخل مستطیل سبز، کنار زمین و ... می‌پردازد؛ هم داخلی و هم خارجی.

 

"فوتبال علیه دشمن"، نوشته "سایمون کوپر" با ترجمه "عادل فردوسی‌پور" نگاهی سیاسی به فوتبال در کشورهای مختلف انداخته است. در مقدمه این کتاب آمده اگر فوتبالی هستید این کتاب را بخوانید اما اگر فوتبالی نیستید؛ حتما این کتاب را مطالعه کنید.

 

"ترس و نفرت" از سیدلو به جنگ رئال و بارسا و لالیگا می پردازد. "فوتبال و فلسفه" به قلم "تد ریچاردز"، فوتبال را از نگاه فلاسفه مورد بررسی قرار می‌دهد. کتابی که توسط "عیسی عظیمی" ترجمه شده است.

 

کتاب‌هایی با محتوای زندگینامه فوتبالی‌های بزرگ نیز در بازار موجود است. کتاب رهبری برای "سرالکس فرگوسن"، کتاب "من زلاتان هستم" از ابراهیموویچ. کتاب پپ گواردیولا، مارکو ماتراتزی، آندره‌آ پیرلو و ... که همگی خواننده را مجاب می‌کند تا با زندگی پرفراز و نشیب آنها همراه شود.

 

اینها تنها نمونه‌ای از کتاب‌های فوتبالی موجود در بازار است. کتاب‌هایی که حالا بهترین وقت برای خواندنشان است. کتاب‌هایی که با صدای بلند می‌گویند اگر در این روزها نمی‌شود از خانه بیرون رفت و نمی توان فوتبال بازی یا تماشا کرد؛ در عوض می‌توان در منزل کمی فوتبال، خواند و مطالعه کرد.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics