تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشجویان داوطلب خدمت زیر چتر بیمه می‌روند

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: برای تامین هر نوع خسارتی به دانشجویان داوطلب خدمت در عرصه سلامت، بیمه مسئولیت به آنان تعلق خواهد گرفت تا دانشجویان با خیال راحت و بدون دغدغه به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسین عمارلو ، در رابطه با تشکیل قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا، اظهار کرد: در قرارگاه دانشجویی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان، ۴ هسته اصلی شامل هسته آموزشی، هسته پژوهش، هسته داوطلبان برای انجام امور داوطلبانه و حضور در محیط‌های درمانی و هسته تامین مواد و ملزومات در راستای تولید مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی تشکیل شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به اینکه در ۴ هسته قرارگاه دانشجویی استان دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشگاه و کارکنان فعالیت می‌کنند، افزود: هسته آموزشی در قالب سوپر گروهی در تلگرام  که دارای ۷ هزار نفر عضو است، مطالب و محتوای علمی معتبری در خصوص ویروس کرونا را در اختیار اعضای گروه قرار می‌دهند.

 

این مسئول در رابطه با اقدامات هسته داوطلبی قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا، تصریح کرد: تولید و بسته‌بندی ۱۳ هزار محلول ضدعفونی، حضور در مراکز بهداشتی درمانی، کمک به کادر بهداشت و درمان برای نظارت به نانوایی‌ها و تریاژ تلفنی، همراهی با بازرس بهداشت محیط، آموزش نانوایان و سوپرمارکت‌های مناطق، از جمله اقدامات دانشجویان در هسته داوطلبی قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا است.

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: دانشجویان هسته داوطلبی قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا، کمک‌دست مراقبان سلامت هستند و در راستای غربالگری بیماری کرونا و ثبت اطلاعات افراد در سامانه سیب، کمک بسیاری کردند.

 

عمارلو در رابطه با اعطای بیمه مسئولیت به دانشجویان داوطلب خدمت، خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته برای تامین هر نوع خسارتی به دانشجویان داوطلب خدمت در عرصه سلامت، بیمه مسئولیت به آنان تعلق خواهد گرفت تا دانشجویان با خیال راحت و بدون دغدغه به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics