> گروه اخبار > لحظه نگر مالی و بازارهای سرمایه گذاری > دیجیتال و فناوری > مشروح خبر جهت ارسال به چند نفر، نام و ایمیل گیرندگان با کاما { ، } جدا شوند. نام فرستنده: * ایمیل فرستنده: نام گیرنده(گان): * ایمیل گیرنده(گان): * متن پیام: * کد امنیتی: تاریخ: 1399/01/16 خانهنشینی اروپاییها فروش کنسولهای بازی را بالا برد به نظر می رسد که خانه نشینی شهروندان در کشورهای اروپایی به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، آنها را به سمت و سوی استفاده بیشتر از کنسول های بازی و همچنین بازی های رایانه ای سوق داده است. به گزارش لحظه نگر حَسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، شیوع ویروس خطرناک و مرگبار کرونا که تاکنون شمار مبتلایان آن از مرز یک میلیون نفر در سراسر جهان گذر کرده است، موجب شده بسیاری از دولتها با اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه و همچنین وضع محدودیت های جدی و سخت گیرانه برای تردد و رفت و آمد شهروندان، ادارات، فروشگاهها ، کارخانه ها و تمامی مشاغل را تعطیل و متوقف اعلام کنند تا بدین ترتیب بتوانند به حفظ سلامت و بهداشت جامعه و همچنین قطع زنجیره انتقال و انتشار بیشترین این ویروس در جامعه کمک کنند. گردش چند دقیقه ای: مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید حالا با اخبار و گزارشهای منتشر شده در وبسایت تک اسپات، به نظر می رسد که خانه نشینی شهروندان اروپایی موجب شده آنها بیش از پیش به سمت و سوی بازی های رایانه ای و همچنین کنسول های بازی همچون پلی استیشن و ایکس باکس روی بیاورند و با سرگرمی های خانگی اوقات فراغت خود را سپری کنند. به عنوان مثال در نخستین هفته از اعلام قرنطینه در ایتالیا، فروش کنسول های بازی در این کشور اروپایی رشدی ۸۴ درصدی را تجربه کرد. این آمار در اسپانیا در هفته نخست قرنطینه، رشد ۲۷.۷ درصدی و در هفته دوم رشد ۶۶ درصدی را ثبت کرد. ایتالیا و اسپانیا از جمله کشورهای اروپایی هستند که به شدت درگیر ویروس خطرناک و مرگبار کرونا بوده و شماره مبتلایان و جانباختگان این بیماری در این دو کشور به شدت بالا بوده است. همچنین فروش کنسول های بازی در فرانسه، بریتانیا و استرالیا نیز به ترتیب با افزایشی ۱۴۶ درصدی، ۲۵۰ درصدی و ۲۸۵.۵ درصدی مواجه شده است. فروش بازیها نیز تحت تاثیر قرنطینه و خانه نشینی شهروندان در کشورهای مختلف به ویژه اروپایی به شدت افزایش پیدا کرده است؛ به گونهای که فروش کلی آنها در هفته سوم مارس ۲۰۲۰ با رشد ۶۳ درصدی نسبت به هفته قبل از آن، به ۴.۳ میلیون واحد رسید که از این تعداد ۲.۷۴ میلیون واحد به فروش دیجیتالی و اینترنتی مربوط می شود. این بدان معناست که فروش دیجیتالی و آنلاین بازی ها در جهان یک رشد ۵۲.۹ درصدی را تجربه کرده در حالی که فروش فیزیکی آنها نسبت به هفته قبل از آن ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است. مروری بر آخرین رویدادها لحظه نگر دیجیتال و فناوری کالای دیجیتال: فرصت بهینه، راهنمای خرید، سرمایه گذاری و قیمت دیجیتال اطلاعات، ارتباطات و شبکه های اجتماعی دولت الکترونیک امنیت اطلاعات و ارتباطات تجارت الکترونیک تخلفات و حوادث انتظامی و قضایی در بازار منبع خبر: ایسنا ثبت نام و عضویت میز کار لینک های مفید خدمات حَسمان ارتقاء سواد مالی در حَسمان خدمات ویژه حسابداران ارتقاء حرفه ای در حَسمان خدمات ویژه مدیران طرح پویش سواد اندوزی مالی دوره های آموزشی lms عضویت ویژه حسمان مشارکت و دعوت از دوستان همیار با تو همیار دانش آموز طرح پویش سواد اندوزی مالی آموزش سواد مالی مقدماتی نبض بازار دیده بان بازار هوای بازار دوره آموزشی بهینه نگر همیار شغلی حسابدار دیکشنری تخصصی حسابداری ثبت رزومه دوره های آموزشی توسعه نگر طرح توانمند سازی ایستگاه خبر حسابداری مدار خبر کار و دانش ثبت آگهی استخدام دوره های آموزشی مدیران همیار دانش آموز طرح پویش سواد اندوزی دوره های آموزشی همراه با تیم همراه با تیم همراه با تیم دیدگاه کاربران نام: پست الکترونیک: * متن: * کد امنیتی: * اخبار مرتبطسرقت اطلاعات از سازمان امور دانشجویان صحت نداردکلاهبرداری اینترنتی با فروش کالاهای ممنوعههمکاری فیسبوک، مایکروسافت و ام.آی.تی برای مقابله با پدیده "دیپفیک"گوشیهای تاشو؛ دُردانههای مرموز!نحوه تشکیل باتنتها از میلیونها سیستم آلوده در جهان