تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراخوان فرصت مطالعاتی دانشجویان علامه در آلمان اعلام شد

فراخوان استفاده از فرصت مطالعاتی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در دانشگاه «ورمز» کشور آلمان اعلام شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا،روز یکشنبه دانشگاه علامه طباطبایی، به دنبال همکاری ‌های سازنده میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه «ورمز» در کشور آلمان، امکان تحصیل دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در این دانشگاه در چارچوب طرح تبادل دانشجو به مدت یک یا دو نیم سال تحصیلی با شرایط زیر فراهم شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

شرایط متقاضیان برای استفاده از این فرصت مطالعاتی عبارت است از اشتغال به تحصیل در دانشگاه علامه طباطبائی در مقاطع دکتری، ارشد یا کارشناسی زبان‌ های خارجی، داشتن میانگین نمرات بالای ۱۸ برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و بالای ۱۷ برای دانشجویان مقطع دکتری، تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی دست کم در سطح B۲ و امکان ارائه مدرک معتبر و داشتن صلاحیت علمی و اخلاقی با تائید دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه، است.

 

همچنین تسهیلات در نظر گرفته شده پرداخت هزینه ثبت نام در دانشگاه ورمز و پرداخت هزینه های سفر شامل (بیمه مسافرتی، دریافت روادید، عوارض خروج از کشور و بلیت رفت و برگشت برای یکبار سفر به کشور آلمان) است.

 

اسامی متقاضیان به همراه مدارک مورد نیاز باید نهایتا تا پایان فروردین ماه سال جاری از دانشکده‌ها به همراه نامه رسمی به معاونت پژوهشی و رونوشت آن به معاونت آموزشی دانشگاه ارسال شود و به درخواست های دانشجویان پس از این تاریخ یا خارج از چهارچوب بالا رسیدگی نخواهد شد.

 

همچنین مدارک فوق باید هم به صورت آنلاین و هم با پست به دانشگاه ورمز ارسال شوند و تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ به مقصد رسیده باشند. متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می توانند به برگه حاوی اطلاعات ضروری دانشگاه ورمز و سایت دانشگاه علامه طباطبایی مراجعه کنند.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics