تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توقیف بیش از ۳ هزار خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز گذشته تعداد جریمه‌های صادره برای رانندگان متخلف ۲۷۴۵۱ مورد و خودروهای توقیفی ۳۱۷۴ مورد اعلام شده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ عین الله جهانی در تشریح این خبر اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز گذشته، تعداد جریمه‌های صادره (جریمه ۵۰۰ هزار تومانی) برای رانندگانی که با پلاک غیربومی وارد شهرهای دیگر شده اند و به این طرح بی توجه بوده اند، ۲۷ هزار و ۴۵۱ مورد اعلام شده؛ همچنین ۳ هزار و ۱۷۴ خودرو نیز علی رغم تذکرات، اصرار به تردد در شهرهای غیر محل سکونت خود را داشتند، توقیف شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد: این طرح با قوت ادامه دارد و ما نیز از مردم انتظار داریم که به این موضوع بیش از گذشته اهتمام داشته باشند و با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری‌های لازم را داشته باشند.

 

معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز از ترددهای بی مورد جدا خودداری کنند و در خانه بمانند چراکه عدم توجه به این طرح، سلامت عموم جامعه را به خطر می‌اندازد و پلیس نیز با افراد متخلف و کسانی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، برابر قانون برخورد می‌کند.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics