تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تحلیل اختصاصی قیمت بیت کوین ۱۸ فروردین

وزارت کار آمریکا در تاریخ ۲ آوریل، گزارش داد که تعداد بیکاران آمریکا به ۶.۶ میلیون نفر افزایش یافته است. در هفته‌ی گذشته، ۳.۳ میلیون نفر به این افراد اضافه شدند. این به این معنی است که طی دو هفته‌ی گذشته تعداد بیکاران آمریکا از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشته و اقتصادهای قدرتمند در اروپا نیز در سراشیبی سقوط قرار دارند. مشابه این وضعیت کمابیش گریبان‌گیر اکثر کشورهای جهان است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از ارزدیجیتال، وزارت کار آمریکا در تاریخ ۲ آوریل، گزارش داد که تعداد بیکاران آمریکا به ۶.۶ میلیون نفر افزایش یافته است. در هفته‌ی گذشته، ۳.۳ میلیون نفر به این افراد اضافه شدند. این به این معنی است که طی دو هفته‌ی گذشته تعداد بیکاران آمریکا از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشته و اقتصادهای قدرتمند در اروپا نیز در سراشیبی سقوط قرار دارند. مشابه این وضعیت کمابیش گریبان‌گیر اکثر کشورهای جهان است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در صورت رشد این ارقام، دولت آمریکا و فدرال رزرو احتمالاً دور دیگری از اقدامات محرک و تزریق پول به جامعه را اعلام خواهند کرد. چاپ کردن این پول‌ها، احتمالاً باعث کاهش ارزش دلار آمریکا خواهد شد. در چنین حالتی، سرمایه‌گذاران به دنبال دارایی‌هایی خواهند بود که بتواند از قدرت خرید آن‌ها محافظت کرده و ارزش افزوده به سبد دارایی‌ آنان اضافه کند.

 

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده‌ی کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول (Rich Dad, Poor Dad)، از بیت کوین و طلا به ترتیب با عنوان «پول مردم» و «پول خدا» یاد کرده است. به نظر می‌رسد ویروس کرونا در ابتدا مردم را به سمت طلا سوق خواهد داد. با این حال بعدها و با توجه به خریدهای انبوه، طلا احتمالاً با مشکل عرضه روبرو می‌شود. در این شرایط ممکن است مردم به صورت گسترده به سرمایه‌گذاری در بیت کوین بپردازند.

 

 

منبع خبر: ارزدیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics