تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دومین مجله علمی دانشگاه سمنان نیز رتبه کیفی Q1 گرفت

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از دستیابی مجله مطالعات فقه و حقوق اسلامی این دانشگاه به رتبه کیفی Q1 بر اساس آخرین ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) مربوط به سال 1396 خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر سیف‌الله سعدالدین با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی این پایگاه،  مجله مطالعات فقه و حقوق اسلامی موفق شد، با کسب ضریب تأثیر 0/171  درزمینه علوم انسانی، رتبه کیفی Q1 را کسب نماید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه این مجله به عنوان دومین مجله دانشگاه سمنان موفق به کسب این رتبه شده است افزود: این مجله توانست بالاترین ضریب تأثیر را در بین نشریات دارای اعتبار علمی توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در حوزه فقه و حقوق اسلامی کسب کند.

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان ضمن تبریک کسب این موفقیت به جامعه دانشگاهیان سمنان و اعضای هیأت تحریریه این مجله افزود: پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)  با ارزیابی تعداد و کیفیت مقالات چاپ‌شده و تعداد ارجاعات انجام‌شده به آن‌ها سطح کیفی و ضریب تأثیر مجلات را  اعلام نموده است.

 

دکتر سعدالدین بابیان اینکه مجله مطالعات فقه و حقوق اسلامی به مدیرمسئولی دکتر عظیم حمزئیان و سردبیری دکتر حمید مسجد سرایی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان منتشر می‌شود افزود: این مجله علاوه بر این توانسته است در پایگاه گوگل اسکالر، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، پایگاه مجلات تخصصی نور و بانک اطلاعات نشریات کشور نیز نمایه می شود.

 

به گفته معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان، این مجله در حوزه مطالعات فقه و حقوق اسلامی از سال 1389 با درجه علمی پژوهشی، منتشر می شود و تاکنون 21 شماره از این نشریه به‌صورت دو فصلنامه به مرحله انتشار رسیده است .

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مجله دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان نیز طی روزهای اخیر و بر اساس ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  موفق به کسب رتبه کیفی Q1 از این پایگاه علمی شد .

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics