تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آغاز رسمی فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه‌های اجرایی کشور

جلسه فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه­های اجرایی در سطح ملی، با حضور مدیران و نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور و نمایندگان دستگاه­‌های اجرایی کشور به‌صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در ابتدای این جلسه دکتر رفیع‌زاده، معاون نوسازی اداری سازمان، ضمن تشکر از همراهی تمامی نمایندگان دستگاه­های اجرایی کشور، برگزاری این وبینار را آغاز رسمی فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه‌های اجرایی کشور خواند بر نکاتی ذیل این موضوع تأکید کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی لزوم توجه به اهداف تفاهم‌­شده در برنامه عملیاتی دوره دوم (۱۳۹۷-۱۳۹۹) را مهم دانست و افزود: تا به حال، هم در سطح ملی و هم در سطح استانی، توجه به اهداف تفاهم­شده و عملکرد دستگاه­ها متناسب با آن اهداف دقت کافی را نداشته است. بنابراین برای رفع این نقیصه بایست تعامل مطلوبی بین ستاد و وابسته­ها و واحدهای استانی دستگاه­های اجرایی صورت گیرد.

 

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور توجه به ارزیابی واقعی شاخص­ها توسط دستگاه­ها و اجتناب از مستندسازی را یک اصل در فرآیند ارزیابی خواند.

 

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: فلسفه وجودی ماده ۸۱ از فصل ۱۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، توجه به مدیریت عملکرد و نه صرفاً ارزیابی است و به بیان دیگر می­بایست تحلیل مناسب با عملکرد و علت عدم تحقق اهداف در آسیب­شناسی مورد توجه قرار گیرند.

 

در ادامه، دکتر هاشمیه انارکی، رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد، به‌صورت دقیق برنامه زمان‌بندی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ را تشریح کرد.

 

در بخش بعدی این وبینار، شاخص­های عمومی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ به ترتیب توسط روسای امور حاضر در جلسه و یا نمایندگان آنان تشریح و به سؤالات مطرح شده‌ی دستگاه­های اجرایی پاسخ داده شد.

 

گفتنی است در یازدهم اسفندماه نیز وبینار مشابهی توسط امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی برای معاونان نوسازی اداری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های سراسر کشور برگزار و فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه­های اجرایی در سطح استان تشریح می‌شود.

 

 

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی دولت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics