تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ارسال گزارش سه ماهه سوم ۹۸ بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی برای رئیس جمهور

معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی در اجرای حکم بند (ب) ماده (۱) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، از ارسال گزارش سه ماهه سوم ۱۳۹۸ بدهی ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی برای رئیس محترم جمهور خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در اجرای حکم بند (ب) ماده (۱) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی برای سه ماهه سوم سال ۱۳۹۸، به منظور ارایه به کمیسیون های ذیربط در مجلس شورای اسلامی در معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور (مرکز مدیریت بدهی‎‎‎ها و دارایی‌های مالی عمومی) تهیه و برای رییس محترم جمهور ارسال شده است. بنا بر این گزارش، به منظور احصا و گزارش ارقام بدهی ها و مطالبات بخش عمومی و در اجرای حکم ماده مذکور از آبان ماه سال ۱۳۹۴ تاکنون بالغ بر ۲۱ فقره گزارش بدهی‌ها و مطالبات در مقاطع سه ماهه و سالانه برای مراجع قانونی ذیربط توسط مرکز مدیریت بدهی‌ها و دارایی‌های مالی عمومی با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها تهیه گردیده است.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

شایان ذکر است از سال ۱۳۹۵ تاکنون در اجرای بخشنامه شماره ۱۳۶۱۵۱/۵۷ مورخ ۲۶. ۷. ۱۳۹۵ معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور بیش از ۰۰۰ر۱۰۵ فقره گزارش از بیش از ۵۰۰ر۳ نقطه گزارشگری (دستگاه اجرایی) به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت اطلاعات بدهی‌ها و مطالبات دولت (سماد) دریافت نموده که مبنای تهیه گزارش‌های مجموعه دولت و شرکت های دولتی بوده است.

 

 

/p>

منبع خبر: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics