تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ویروس کرونا بازاریاب‌های بیمه‌ای را خانه نشین کرد

یک عضو هیات مدیره انجمن کارگزاران صنعت بیمه، با اشاره به افت شرایط اقتصادی کارگزاران و نمایندگان بیمه‌ای گفت: در مدت دو ماه اخیر آنطور که باید فروش نداشته‌ایم چرا که شرایط دورکاری و حضور یک سوم کارمندان تاثیر منفی بر روی مراحل اقتصادی و حق بیمه‌ها گذاشته است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان به نقل از خبرگزاری چابک آنلاین، غلامحسین مجاوری، اظهار کرد: میزان کارمزد و درآمد کارگزاران و نمایندگان شرکت های بیمه ای به میزان مشتری و تولید حق بیمه آنها بستگی دارد، بنابراین افت حق بیمه تولیدی به معنای افت کارمزد نمایندگان و کارگزاران هم خواهد بود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی با بیان اینکه "در شرایط موجود بیمه نامه های عمر فروش ندارند" توضیح داد: برای فروش نیاز به بازاریاب های بیمه ای داریم و هنگامی که بیشتر مراکز فروش بسته هستند رفتن بازاریاب نتیجه ای ندارد.


این عضو هیات مدیره انجمن کارگزاران صنعت بیمه بیان کرد: در حال حاضرو به دلیل شیوع ویروس کرونا  بازاریاب های بیمه ای خانه نشین هستند و تنها بیمه نامه هایی که وضعیت آنها روشن است، مانند ثالث، بدنه و آتش سوزی تمدید می شوند.


مجاوری در پاسخ به این پرسش که " آیا تسهیلاتی که از سوی دولت برای کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده است شامل کارگزاران و نمایندگان شرکت های بیمه ای هم می شود؟" گفت: بعید می دانم دولت به نماینده ها و کارگزاری ها کمک کند چون اولویت را با افراد بیکار یا کم درآمد گذاشته اند.


وی اذعان داشت: اما دولت می تواند در خصوص مالیاتی که کارگزاران و نمایندگان پرداخت می کنند حمایت هایی داشته باشد به عنوان مثال یک مقدار از آن را ببخشد و یا درصد از آن را پایین بیاورد و یا یک زمان بلند مدتی در اختیار آنها قرار دهد تا پس از این مشکلات بتوانند خودشان را روی پا نگه دارند.
به تازگی، دولت برای آن دسته از کسب و کارهایی که بر اثر شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند، مشروط بر اینکه کارگر و یا کارگران خود را در این دوره زمانی اخراج نکرده باشند، 75 هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ترجیحی 12 درصد و دوره بازپرداخت دو ساله در نظر گرفته است.

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics