تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد ۱۸۸ درصدی ارزش معاملات بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه، ارزش معاملات بورس کالا با رشد ۱۸۸ درصدی همراه شد.

 به گزارش لحظه نگر حَسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، پایگاه خبری بورس کالا، در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه، ۵۲۸ هزار و ۵۹۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که به ترتیب رشد ۸۸ و ۱۸۱ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

 طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۱۲۴ هزار و ۸۷۸ تن انواع کالا به ارزش ۱۱ هزار و ۸۳ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۱۲۱ هزار و ۳۴۷ تن فولاد، ۳ هزار و ۱۴۰  تن مس، ۲۰۰ تن روی و ۱۰۰ تن شمش سرب از سوی مشتریان خریداری شد.


همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۹۳ هزار و ۸۰۸ تن انواع کالا به ارزش ۱۲ هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال به فروش رسید.


در این تالار ۱۱۹ هزار و ۹۵۰ تن وکیوم باتوم، ۱۲۶ هزار و ۳۴۱ تن قیر، ۴۵ هزار و ۵۵۰ تن مواد پلیمری، ۳۶ هزار و ۳۳۹ تن مواد شیمیایی، ۴۶ هزار تن لوب کات، یک هزار و ۱۲۷ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۳۰۰ تن سلاپس واکس و ۱۶ هزار و ۲۰۰ تن گوگرد معامله شد.
همچنین ۱۰ هزار تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

فرزانه جنتی |   1399/05/22 19:02:03   |
0     0
در هفته منتهی به ۲۱ خرداد، شاخص کل بورس تهران رشدی ۱۲ درصدی را به ثبت رساند و به قله یک میلیون و ۱۵۳ هزار واحدی رسید. همچنین ارزش کل معاملات بورس در این هفته حدود ۴۶۶ هزار میلیارد ریال بود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ریحانه زارع |   1399/06/05 20:30:57   |
0     0
در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه، ۵۲۸ هزار و ۵۹۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که به ترتیب رشد ۸۸ و ۱۸۱ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics