تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراخوان نامزدی برای عضویت در گروه استقرار بنگاههای کوچک ومتوسط

هیئت امنای بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی برای عضویت در گروه استقرار بنگاههای کوچک ومتوسط فراخوان داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان، هیئت امنای بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF) از گزینه های مناسب برای عضویت در گروه استقرار بنگاههای کوچک ومتوسط (SMEIG) دعوت کرد تا برای عضویت در این گروه نامزد شوند.

 

ماموریت این گروه، پشتیبانی از تصویب و استقرار استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی برای بنگاههای کوچک ومتوسط است.

 

 گروه استقرار بنگاههای کوچک ومتوسط دو مسئولیت مهم دارد:

- توسعه رهنمود غیرالزامی برای استقرار استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی برای بنگاههای کوچک ومتوسط در قالب پرسش وپاسخ (Q&As)  که به طور همزمان برای عموم گروههای علاقه مند در دسترس خواهد بود.

 - درصورت نیاز و در مواقع وجود ضرورت برای اصلاح استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی برای بنگاههای کوچک ومتوسط، ارائه پیشنهادهایی به هیئت استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی.

 

 اعضای گروه استقرار بنگاههای کوچک ومتوسط بر مبنای تجربه و دانش گزارشگری مالی از سوی بنگاههای کوچک ومتوسط انتخاب می شوند و داشتن دانش و تجربه کاری مستقیم در زمینه استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی برای بنگاههای کوچک ومتوسط ارجح است.

 

 هیئت امنا از نامزدی و ثبت درخواست از سراسر مناطق جغرافیایی دعوت کرده و به ویژه از نامزدهایی که از صورتهای مالی بنگاههای کوچک ومتوسط (سرمایه گذاران و ارائه کنندگان امور مالی) استفاده می‌کنند، استقبال می کند.

 

 نامزدیها و درخواستهای عضویت باید دانش و تجربه نامزد در زمینه گزارشگری مالی بنگاههای کوچک ومتوسط را شرح دهند و ممکن است شامل هرگونه اطلاعات پشتیبان مرتبط باشد. درخواستهای دریافتی تا تاریخ 20 مارس سال2020 مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

 

 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics