تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل را در ادامه می‌خوانید:

 

 

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از ارزدیجیتال، افزایش قیمت بیت کوین در هفته‌ی گذشته، اکنون در حال کم‌رنگ شدن است. در حال حاضر دو عامل منفی تأثیرگذار بر قیمت وجود دارد: یکی شکسته شدن ضلع پایین الگوی گوه صعودی و دیگری حرکت قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۶,۸۴۰ دلار. هر دوی این عوامل نشان از قدرت گرفتن فروشندگان دارند.

تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین)


در قیمت ۶,۵۵۳.۲۱ دلار حمایتی جزئی وجود دارد. اگر این حمایت شکسته شود، روند نزولی تا حمایت کلیدی ۵,۶۶۰.۶۵ دلار ادامه خواهد داشت. با شکسته شدن این حمایت نیز قیمت تا حمایت الگوی مثلث متقارن در ۵,۰۰۰ دلار به پایین کشیده خواهد شد.

 

این دیدگاه نزولی با چرخش قیمت از سطوح فعلی و جهش آن به بالای ۷,۴۵۴.۱۷ منتفی می‌شود. این حرکت نشان‌دهنده‌ی افزایش فشار خرید در سطوح پایینی خواهد بود. در وضعیت فعلی، تنظیم حد ضرر معاملات خرید (Long) در ۵,۶۰۰ دلار پیشنهاد می‌شود.

مقاومت‌ها: ۷,۴۵۴.۱۷
حمایت‌ها: ۶,۵۵۳.۲۱ – ۵,۶۶۰.۶۵ – ۵,۰۰۰


تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم
پس از نوسان قیمت اتریوم بین دو میانگین متحرک در چند روز گذشته، فروشندگان برای چندمین بار در تلاش هستند تا آن را از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۱۵۳.۱۴ دلار به پایین بیاورند. اگر فروشندگان موفق عمل کنند، این موضوع بیانگر این خواهد بود که صعود اخیر قیمت به بالای ۱۵۵.۶۱۲ دلار، تله‌ گاوی بوده است.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی اتریوم ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین)


مسطح شدن خط میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) و پایین آمدن اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) از سطح ۶۰ و به زیر ۵۰، نشان از ضعیف شدن خریداران است. در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر در ۱۵۳.۱۳۹ دلار)، کاهش قیمت تا ۱۳۷.۰۸۶ دلار نیز ممکن خواهد بود. با شکست این حمایت، سطح حمایتی بعدی در ۱۱۷.۰۹ دلار قرار خواهد گرفت. معامله‌گران با قرار دادن حد ضرر در ۱۳۵ دلار می‌توانند از معاملات خرید خود محافظت کنند.

به هر حال اگر قیمت از سطوح فعلی جهش کند و به بالای ناحیه‌ی مقاومتی بین میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (MA ۵۰- خط قرمز در تصویر) در ۱۶۸ دلار تا ۱۷۶.۱۰۳ دلار برود، قیمت قدرت خواهد گرفت و اهداف بعدی در ۲۵۰ دلار و در بالای آن در ۲۸۸.۵۹۹ دلار قرار می‌گیرند.

مقاومت‌ها: ۱۶۸ – ۱۷۶.۱۰۳۰ – ۲۵۰ – ۲۸۸.۵۹۹
حمایت‌ها: ۱۵۳.۱۳۹ – ۱۳۷.۰۸۶ – ۱۱۷.۰۹


تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل
قیمت ریپل پس از چند روز قرار گرفتن در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۰.۱۸۴ دلار به زیر آن ریزش کرده است. این حرکت بیان‌گر قدرت گرفتن فروشندگان است. با شکست قیمت به زیر ۰.۱۷۵ دلار، ریزش آن تا ۰.۱۵۷۰۸ دلار امکان‌پذیر خواهد بود. شکست این حمایت نیز تاثیر منفی بر روند قیمت می‌گذارد.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی ریپل ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین)


در طرف مقابل، اگر قیمت از سطوح فعلی یا حمایت ۰.۱۵۷۰۸ دلاری جهش کند، خریداران باری دیگر برای بالا بردن قیمت تا ناحیه‌ی مقاومتی ۰.۲۰۵۷ الی ۰.۲۱۶۰۸ دلار تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت، احتمال صعود قیمت تا ۰.۲۵ دلار و در بالای آن تا ۰.۲۸ دلار امکان‌پذیر خواهد بود. معامله‌گران می‌توانند حد ضرر معاملات خرید را در ۰.۱۵۵ دلار تنظیم کنند.

مقاومت‌ها: ۰.۲۰۵۷ – ۰.۲۱۶۰۸ – ۰.۲۵ – ۰.۲۸
حمایت‌ها: ۰.۱۷۵ – ۰.۱۵۷۰۸

منبع خبر: ارزدیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics