تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برگزاری ۷۰۰۰ کلاس آموزش مجازی/ در ترم جاری کلاس حضوری نخواهیم داشت

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی با بیان اینکه این دانشگاه مشغول برگزاری ۷۰۰۰ کلاس آموزش مجازی برای دانشجویان است، گفت: دانشجویان و مدرسان علمی کاربردی باید با وارد کردن شماره دانشجویی و کد ملی خود در آموزش‌های مجازی شرکت کنند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر مختار جلالی جواران ضمن بیان این مطلب در خصوص راهکار دانشگاه علمی کاربردی برای رفع مشکلات دانشجویان در زمینه آموزش مجازی اظهار کرد: به طور کلی دانشگاه علمی کاربردی وظیفه آموزش مجازی را بر عهده مراکز و واحدها گذاشته و این مراکز خودشان با کمک سامانه ای که در اختیار دارند، می‌توانند آموزش های خود را به صورت غیر حضوری ادامه دهند و ستاد مرکزی دانشگاه بیشتر کار نظارتی و هدایتی را عهده دار است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه از طراحی سامانه کلی ارائه آموزش های مجازی در دانشگاه علمی کاربردی خبر داد و گفت: علاوه بر این بیش از ۶۳۰ مرکز این دانشگاه سامانه برای ارائه آموزش های مجازی خود در نظر دارند اما در ستاد نیز سامانی را به این منظور طراحی کرده‌ایم و در حال حاضر حدود ۷ هزار کلاس درس دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی تعریف شده است و ارائه می‌شود.

 

وی ادامه داد: با وجود اینکه برخی از دانشجویان علمی کاربردی از وضعیت راضی هستند اما برخی نیز از وضعیت این نوع آموزش ها گله مند هستند و ایراداتی وارد می‌کند که لازم است این مشکلات رفع شوند.

 

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی خاطرنشان کرد: دانشگاه بخشنامه را برای تعیین تکلیف وضعیت آموزش دانشجویان در نیمسال جاری به مراکز و واحدها ابلاغ کرده است تا در وضعیت حذف درس، حذف واحد، شهریه دانشجویان و سایر مسائل آموزشی نظیر برگزاری کلاس ها به صورت الکترونیکی مشخص شود، چرا که متوجه شدیم در ترم جاری کلاس حضوری نخواهیم داشت و تصمیم داریم دستورالعمل جامع را به واحدها ابلاغ کنیم.

 

دکتر جلالی با تاکید بر اینکه مدرس و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی باید با کد مدرسی و شماره دانشجویی خود وارد سیستم آموزش مجازی شوند، اظهار کرد: این آموزش ها به صورت عمومی و آزاد برگزار نمی‌شوند و در حال حاضر نزدیک به ۷ هزار کلاس آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی به صورت مجازی برگزار می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه برگزاری کلاسهای عملی در حال حاضر ممنوع شده است، گفت: ما از پنجم اسفندماه سال گذشته آموزش های مجازی را در دانشگاه علمی کاربردی  شروع کردیم و در ایام عید نیز درگیر این نوع آموزشها بودیم. اما اگر شرایط عادی شود آموزش های عملی را  به صورت فشرده برگزار خواهیم کرد و فرصتی را برای ارائه آموزش‌های عملی در نظر خواهیم گرفت.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics