تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش را در ادامه می‌خوانید:

 

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از ارزدیجیتال ، اگرچه خریداران موفق به هدایت قیمت بیت کوین بالای مقاومت ۷,۴۵۴.۱۷ دلار نبودند، اما آن را در بالای دو میانگین متحرک حمایت کرده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد که این دو میانگین متحرک در آستانه‌ی تقاطعی صعودی هستند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

اگر قیمت بیت کوین از سطوح فعلی جهش کند و شاهد یک رالی قیمتی تا بالای ۷,۴۵۴.۱۷ دلار باشیم، احتمال مومنتوم در قیمت و رشد سریع آن تا ۸,۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت. بعد از ورود قیمت به فاز تحکیم یا اصلاحی جزئی از این سطح، انتظار گسترش صعود تا ۹,۰۰۰ دلار را داریم.

 

در هر صورت اگر فروشندگان موفق به پایین کشیدن قیمت از میانگین‌های متحرک شوند، ریزش قیمت تا ۶,۴۷۱.۷۱ دلار ادامه خواهد داشت. با حمایت شدن قیمت در این سطح، قیمت بین این سطح و ۷,۴۵۴.۱۷ دلار برای چند روز دیگر محصور خواهد ماند. دیدگاه صعودی با ریزش قیمت به زیر ۶,۴۷۱.۷۱ دلار منتفی خواهد شد. بنابراین معامله‌گران با تنظیم حد ضرر در ۶,۰۰۰ دلار می‌توانند موقعیت‌های خرید خود را محافظت کنند.

 

    مقاومت‌ها: ۷,۴۵۴.۱۷ – ۸,۰۰۰- ۹,۰۰۰
    حمایت‌ها: میانگین‌های متحرک(خطوط آبی و قرمز در تصویر) – ۶,۴۷۱.۷۱

 

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در ۱۸ آوریل، یک جهش قیمت به بالای ۱۷۶.۱۰۳ دلار را تجربه کرد و در بالای این مقاومت تثبیت شد. اما خریداران هنوز موفق به سوار شدن بر روی این حرکت نبوده‌اند. این موضوع بیان می‌کند که معامله‌گران در سطوح بالاتر در معاملات خود محتاطانه عمل می‌کنند.


 

اگر قیمت اتریوم از سطح ۱۷۶.۱۰۳ دلار جهش کند و به بالای ۱۸۹.۴۰۲ دلار حرکت کند، یک افزایش قیمت تا ۲۰۸.۵۰ دلار و در بالای آن تا ۲۵۰ دلار مورد انتظار است. در مقابل اگر فروشندگان قیمت را به زیر ۱۷۶.۱۰۳ دلار و به سمت پایین هدایت کنند، ریزش قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۱۶۳.۱۲۷ دلار امکان‌پذیر خواهد بود. خریداران در چند روز گذشته از این میانگین حمایت کرده‌اند، بنابراین انتظار جهش قیمت را از این سطح خواهیم داشت.

 

برخلاف تصور، اگر خرس‌ها (فروشندگان) در پایین آوردن قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) و حمایت افقی در ۱۴۸ دلار، موفق شوند، روند به نفع آن‌ها برمی‌گردد. بنابراین معامله‌گران می‌توانند حد ضرر معاملات خرید را روی ۱۴۵ دلار نتظیم کنند.

 

    مقاومت‌ها: ۱۸۹.۴۰۲ – ۲۰۸.۵۰ – ۲۵۰
    حمایت‌ها: ۱۷۶.۱۰۳ – ۱۶۳.۱۲۷

 

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

قیمت ریپل در حال حاضر در میانه‌ی محدوده‌ی ۰.۱۷۳۷۲ الی ۰.۲۰۵۷۰ دلاری خود در حال نوسان است. شیب افقی هر دو میانگین متحرک و قرار گرفتن اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) کمی در بالای سطح ۵۰، نشان از تعادل بین فروشندگان و خریداران دارد.

 

حرکت قیمت به بالای ۰.۲۰۵۷۰ دلار به منزله‌ی برتری خریداران بر فروشندگان خواهد بود و در بالای آن یک افزایش قیمت تا ۰.۲۵ دلار امکان‌پذیر خواهد بود. این سطح به عنوان مقاومت در قیمت محسوب می‌شود اما اگر شکسته شود، جهش قیمت تا خط روند نزولی بلندمدت (خط زرد رنگ در تصویر) در ۰.۲۸ دلار ادامه خواهد داشت.

 

در مقابل، با حرکت قیمت به زیر ۰.۱۷۳۷۲ دلار، ریزش آن تا ۰.۱۴۵ دلار امکان‌پذیر خواهد بود. معامله‌گران می‌توانند حد ضرر معاملات خرید را روی ۰.۱۶۵ دلار تنظیم کنند.

    مقاومت‌ها: ۰.۲۰۵۷۰ – ۰.۲۵ – ۰.۲۸
    حمایت‌ها: ۰.۱۷۳۷۲ – ۰.۱۴۵

 

 

 

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌ کوین کش

قیمت بیت کوین کش با مقاومت بالاسری ۲۵۰ دلاری خود درگیر است. شیب افقی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) و قرار گرفتن اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) کمی در زیر سطح میانه‌ی خود، نشان از نوسانات محدود بین دو سطح ۲۰۰ و ۲۵۰ دلار را در چند روز آینده دارد.

 

صعود قیمت به بالای ناحیه‌ی مقاومتی ۲۵۰ الی ۲۸۰ دلار، تاثیر مثبت بسزایی در قیمت خواهد گذاشت و در این صورت احتمال یک رالی قیمتی تا ۳۵۰ دلار وجود دارد. در مقابل اگر فروشندگان موفق به پایین آوردن قیمت از ۲۰۰ دلار شوند، امکان ریزش قیمت تا ۱۶۶ دلار وجود دارد. بنابراین معامله‌گران می‌توانند حد ضرر معاملات خرید باقیمانده را در ۱۹۷ دلار قرار دهند.

    مقاومت‌ها: ۲۵۰ – ۳۵۰
    حمایت‌ها: ۲۰۰- ۱۶۶

منبع خبر: ارزدیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics