تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آخرین وضعیت عرضه اولیه‌های پیش‌رو

معاون بازار فرابورس گفت: عرضه اولیه پگاه گیلان (غگیلا) برای روز چهارشنبه تا ساعت دو امروز قطعی بود اما اکنون زمان این عرضه اولیه از قطعیت خارج شده است.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، افسانه اروجی امروز (شنبه) گفت: بعد از اعلام خبر عرضه اولیه پگاه گیلان در روز چهارشنبه ( ۱۰ اردیبهشت) از مرکز نظارت بر ناشران اعلام کردند که این شرکت در ابتدا باید صورت‌های مالی سالانه حسابرسی نشده را ارائه دهد و بعد به مرحله عرضه اولیه برسد؛ بنابراین اگر در این چند روز این اقدام انجام نشود ممکن است عرضه اولیه روز چهارشنبه لغو شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی اظهار داشت: انجام این عرضه اولیه برای روز چهارشنبه تا ساعت دو امروز قطعی بود اما اکنون زمان دقیق آن از قطعیت خارج شده و  به احتمال ۵۰ درصد ممکن است عرضه اولیه روز چهارشنبه انجام شود.

 

اروجی به زمان عرضه اولیه لاستیک یزد (پیزد) اشاره کرد و گفت: این شرکت اکنون منتظر تعیین قطعی مطالبات ارزی است، هیئت وزیران فرمول آن را مصوب و اعلام کرده است و این شرکت باید ضمن مذاکره با بانک، مبلغ تعیین شده را به صورت قطعی دریافت کند و بعد اقدامات لازم برای عرضه اولیه صورت گیرد که به نظر می‌رسد این اقدام تا هفته آینده انجام شود.

 

معاون بازار فرابورس اظهار داشت: اگر تا فردا نتوانیم اقدامات مربوطه به پگاه گیلان را به مرحله نهایی برسانیم، عرضه اولیه آن هفته آینده با لاستیک یزد انجام خواهد شد. وی به عرضه اولیه آریاساسول (آریا) اشاره کرد و گفت: همچنان منتظر شفاف سازی نرخ اتان از سوی شرکت آریاساسول هستیم تا بتوانیم آن را به مرحله عرضه اولیه برسانیم. اروجی گفت: امیدواریم آریاساسول تا روز چند روز آینده نرخ دقیق اتان را اعلام کند تا بتوان اقدامات لازم برای عرضه اولیه را تا پایان اردیبهشت ماه انجام دهیم.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

فرزانه جنتی |   1399/05/22 00:43:53   |
0     0
در هفته‌ای که گذشت بازار بعد از یک رالی صعودی هشت هفته‌ای کمی استراحت کرد. این استراحت که در هفته گذشته با اصلاح سهام کوچکتر بازار شروع شده بود این بار دامن شاخص سازها را هم گرفت و باعث شد تا شاخص کل در این هفته نوسانات زیادی را تجربه کند. در نهایت هم این نماگر با افت 0.17 درصدی هفته خود را تمام کرد. البته با توجه به مثبت شدن شاخص کل هموزن در آخرین دقایق روز چهارشنبه امید به تغییر روند معاملات بیشتر شد.

اما عرضه اولیه‌ها در هفته گذشته همچنان به رشد خود ادامه دادند. این روند رو به رشد این هفته شدت بیشتری گرفته بود که مهمترین عامل آن کمک حقوقی‌ها به پر شدن حجم مبنای برخی این سهام بود. از دیگر اتفاقات مربوط به عرضه اولیه ها، دو عرضه اولیه جدید در بورس و فرابورس بود که طی آن بگیلان به جمع فرابورسی ها و غزر به جمع بورسی ها پیوست. مشارکت بیش از 5 میلیون نفری در این دو عرضه اولیه باعث شد تا به هر نفر از شرکت کننده‌های این دو عرضه اولیه حداکثر 51 سهم از بگیلان و 33 سهم از غزر اختصاص پیدا کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics