تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش ضریب حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق در سال 99

افزایش ضریب حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و همسان سازی حقوق در سال ۹۹ به تصویب رسید.

به گزارش لحظه نگر حَسمان ، با توجه به ابلاغ قانون بودجه سال 99 کل کشور، افزایش ضریب حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری (مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق تأمین اجتماعی نیروهای مسلح) در فروردین ماه 1399 توسط هیئت وزیران به تصویب رسید.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

هیئت وزیران در جلسه 20/1/1399 به پیشنهاد مشترک سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ماده (76) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب 1386- و بندهای (الف) و (ب) تبصره 12 ماده واحده قانون بودجه سال 1399 کل کشور، آیین‌نامه اجرایی بندهای یاد شده را به شرح زیر تصویب کرد:

آیین‌نامه اجرایی بندهای (الف) و (ب) تبصره (12) ماده واحده قانون بودجه سال 1399 کل کشور
ماده 1- حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در سال 1399، پانزده درصد (15%) نسبت به سال 1398 افزایش می‌یابد. پس از اعمال افزایش مذکور، حکم حقوق بازنشستگان متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، از بیست و هشت میلیون (28.000.000) ریال کمتر نخواهد بود.

ماده 2- حداقل حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی به میزان هجده میلیون و یکصد و پنجاه و دو هزار و هفتصد و پنجاه (18.152.750) ریال و حداکثر حقوق آنان هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین می‌شود.

تبصره- در اجرای ماده (1) قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور -مصوب 1395- اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی از شمول حداکثر این بند مستثنی می‌باشند.

 

 

منبع خبر: شناسه قانون
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics