تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کمک ۴۰ میلیاردی مردم به وزارت بهداشت/سهام «نماد کرونا» در فرابورس

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، گفت: تاکنون ۴۰ میلیارد تومان کمک مردمی به وزارت بهداشت اهدا شده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، سیدکامل تقوی‌نژاد، بعد از ظهر شنبه در ارتباط زنده تلویزیونی، اظهار داشت: در پی اقدامات دولت برای مبارزه با کرونا قرار بر این شد که در قالب ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم، کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی که در اسفند ماه و سه ماهه ابتدایی سال ۹۹ برای تأمین لوازم و تجهیزات مصرفی مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز دولتی و مراکز تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح انجام شده، به عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی در سال پرداخت محسوب شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: بعد از بحران کرونا در کشور، تاکنون ۴۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به وزارت بهداشت اهدا شده است.

تقوی نژاد ادامه داد: نماد نیکوکاری در فرابورس بر اساس دو نماد «کرونا یک» و «کرونا دو» تعریف شده است. در کرونا یک، مردم سهام را خریداری می‌کنند و تمام این سهام و رشد آن برای مبارزه با کرونا در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌دهند و در کرونا دو نیز سهام خریداری می‌شود و منافع حاصل از آن در بخش بهداشت و درمان قرار می‌گیرد.

وی افزود: تاکنون ۳۰ هزار نفر از افراد حقیقی و حقوقی از این نماد نیکوکاری استقبال کرده و حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در کرونا یک اعتبار دریافت کردیم و در کرونا دو نیز ۱۵ میلیارد تومان خیرین سرمایه گذاری کرده‌اند.

 

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics